|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
wendtan: Ja nog verkar du vara en riktig svenskafröken allt!!! "skratt" |
|
|
Jisses! 7 inlägg per dag i 1000 dagar.... // Jögge Länk |
|
|
Jögge: Det finns faktiskt folk med högre snitt än jag här :=) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| linsjo-9: Min sambo körde ifrån en BMW å det grövsta vid ett trafikljus efter att hon stört sig på BMW-förarens attityd. Så visst växer det ut horn även hos tjejer. Den unga BMW-föraren såg måttligt road ut av att bli frånåkt av en tjej. | |
|
bjoerck: ok, jag är nog rätt lik henne men det jag ville ha sagt är nog att killar överlag har lättare för detta än tjejer. |
|
|
Det är väl kanske vanligast att unga killar sysslar med denna ibland farliga lek. Men visst finns det även äldre killar som fortfarande gör fel, jag själv inkluderad och jag är 36. Tjejer som gör liknade finns det självklart, men inte lika många. Allt beror ju lite på intresse tror jag. Och killar brukar vara mer intresserade av bilar än vad tjejer är. Och är man bilintresserad och gillar BMW (eller andra snabba bilar) är det väl lätt hänt att man "åker dit" och buskör nån gång. Men ibland är väl tillfället väldigt illa valt. Fransosen |
|
| Det är nästan alltid folk som vill rejsa när man kör BMW men det är ju bara kul! Tyvärr så är det fler som vill rejsa med min 316 än min M5... | |
|
När jag hade min M3 så var det en hel del som ville race, dock så testade jag bara min M3 en gång. Andra gånger var det som flera redan har nämnt yngre förare(18-25) i andra tyska bilar som ville testa sina hästar. Den gången jag valde att race var mot en båge vilket var ganska roligt gissa vem som vann:)) Ps.sen att man har racet i medan man körde vilket är mkt roligare speciellt om man kör en m3, givetviss skede detta i M3ans hemland. |
|
|
Att vilja mäta sin förmåga mot en annan bilförare med ett annat märke är väl helt naturligt. För mig är det en del av att äga en kraftfull bil. Man kör lugnt och avslappnat njuter av stunden, lyssnar på musik, hela tiden medveten om att man är en nedväxling från att kunna matcha en Porsche. Jag har haft många fina kraftmätningar på glest trafikerade landsvägar. Grejen är att förstå när man skall avstå från att anta utmaningen (aldrig i städer). Mvh Anders Mvh |
|
|
Samma som MPower. Folk vill oftare rejsa mot min 320 än min M5. Kanske för att alla känner till bilen å tycker det e meningslöst? Hursom helst så det roligt att rejsa tycker jag så länge det inte går över styr.. som tex farliga omkörningar å dyligt.. Mvh Jojje |
|
|
Oooops.. M Femman menar jag så klart.. hehe :) Mvh Jojje |
|
|
Jojje81: Du får ta och plocka bort emblemet där bak på m5an... Att killar är hetar på rödljusrace tror jag nog nästan kan vara något genetiskt. Dom flesta hanar brukar ju mäta muskler på något vis:) Lite sofistikerad metod bara. |
|
|
Återigen... Det har nog aldrig hänt mig i min BMW.. Tycker att det är märkligt när jag ser vad ni andra skriver... :/ Det händer mycket mycket oftare i Toyotan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.