|
Sida 2 av 12
|
|
|---|---|
| Fredrik M: Finns det ett sådant läge så är lyckan gjord. Någon som har screenshot över denna vy? | |
|
Vilken bil började ni med? MVH / Jacob |
|
|
Vad underbart att det finns många likasinnade som gillar bilspel. Pojken min brukar knorra över att jag kör så länge med hans ratt. Måste nog köpa en ny ratt till hans dator vilken ratt rekomenderas av expertpanelen.Jag har både PS2 samt PC till vilken är det bäst att satsa på så det blir bäst grafik. |
|
V12 LeMans |
Jag har köpt beg M coupe under "used late 90" efter att ha racat ett tag , listan uppdateras efterhand . Kostade ca 56000 credits . Kör nu med en maxtrimmad M3 och över 450 hk sugmotor utan NOS . Väldigt fin sång i maskinen .:-) |
|
Jacob_M3: M3 E46 så klart :) Synd att man inte har råd att börja med M5 E60 för den låter ju MUMMA. Och så är det så roligt när man kan lägga i en sjunde växel i slutet av rakan på Nordslingan :) |
|
|
bayern münchen, Jag fick precis hem min Logitech Driving Force Pro, som är "skräddarsydd" för GT4. Är än så länge MYCKET nöjd med den! Fungerar dessutom både till PC och PS2. Köpte den på www.dustin.se , Beställde igår kl 11:00, hämtade ut paketet idag kl 16:00! Grymt bra. Rekomenderas varmt. Den är lite dyrare än de flesta andra rattar, men mycket bättre! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Tryggvesson: Hur kunde du börja med M3 E46, då man bara hade 10` ? MVH / Jacob |
|
|
Kalle Hansen: Vad kostade ratt-kitet? (inkl. frakt) MVH / Jacob |
|
|
Jacob, 1250:- hamnade det på inklusive frakt, vid betalning med visa. Klart prisvärt, men raska på...det finns INTE många Driving Force Pro- rattar kvar i Sverige, och nya kommer inte förrän i maj, verkar det som :( Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Jag får väl ta mig en snabb funderare. :) Tack för svaret. MVH / Jacob |
|
|
Dustin har inga kvar på hyllan. Vad jag har förstått var det just Dustn som satt på de sista rattarna av denna modell i hela Sverige! Nu blir det att leta på blocket för er som inte redan handlat.. ;-) /Anton |
|
|
Kalle Hansen: Finns GTR på PC? annars verkar GPL vara nästa köp... Mvh |
|
|
GT4 spel beställt samt Logitech Driving Force Pro ratt inkommer 5/4-05 hos Webhallen för 1763 inkl frakt för spel + ratt. Nu skall det köras:) Vissa blir aldrig vuxna och jag tillhör definitivt denna kategori. |
|
|
GTR finns enbart till PC. Efter jobbet idag ska jag spela GT4!! :-D /Anton |
|
V12 LeMans |
rob_t_j72 : GTR släpps i Sverige imorrn . Det släpptes i Tyskland i början av nov. förra året . |
|
Anton, Haha då klapp jag den sista ratten i Sverige :D Tur att man är med i matchen ibland :) Ikväll blir det åka av! Ska bara bestämma mig först om jag ska gå den hårda vägen via japanska skrothögar, eller gå direkt på M3 E46....hmmm :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
V12 LeMans |
Kalle : go for the M3 ;-) Japsarna har du väl kört till leda i tidigare GT-spel . Det blir nog ett inköp av Driv... Pro-ratten , så småningom . Lyckades vinna bla M3 GTR gatbilen i går kväll . Har även en trimmad sepangbrun M5 som går väldigt snabbt på rakorna på "LeMans"-banan (som kallas Le Sarthe i spelet ) 330+ km/h innan det är dax att bromsa inför chikanerna . väntar bara på att få köra sportvagnsprototyperna . |
|
V12, Banan heter faktiskt Le Sarthe även på riktigt! Le Mans är bara benämningen på det berömda 24h-loppet som brukar köras där :-) Nu får du registrera om dig på forumet som V12 LeSarthe :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
V12 LeMans |
hehe , jo jag vet Kalle . men Le Mans är mest känt för "allmänheten" , ;-). Har planar att besöka 24 timmarsracet antingen i år eller nästa år . Men en annan sak , hittade denna sidan precis : Länk alla bonusbilar , så E38B12 kanske köpte en 120 och vann 2002 turbo på BMW event . M v h Åke "V12 Le Sarthe"(även kallad onkel racingBob av min systerson ) |
| Av ren nyfikenhet: Har japanerna plockat med någon Koenigsegg i GT4? Finns det några andra ovanliga högprestandabilar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.