AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
26.964

Gran Turismo 4

Sida 12 av 12
V12 LeMans
Niclas.S : Jag testade åsså F1-bilen men tröttnade efter ett tag då den körde in i räcket och fastnade och tappa de tid , kanske fel inställningar på bilen , vad vet jag , ;-)

Alt. till B-spec är ju om man är flera som turas om att köra , precis som de stora pågarna .

Niclas.S
V12 LeMans: Man ska ha B-Spec skill på ca 6000+ om det ska gå hyffsat. Jag hade ungefär 6700 men bilen for in i räcket ändå, men vann gjorde den ändå.

OO=00=OO
V12 LeMans
Tack Niclas.S , startade 24 tim. Sarthe I igår kväll(med F1-bilen) .
Snart avverkat 19 tim. , leder med två varv .
Men första timmen var lite strulig , in i väggen-syndrom och utknuffning vid Mulsanne Corner .

Jag startade med B-spec skill på drygt 7200 .

Man ä ju väldigt sugen på at åka till racet om en dryg månad (har semester då , hehe ) .

Men 540n ska uppgraderas först med bl a Bilstein-pkt (har fabrikssportchassi nu men det "räcker inte") .

Niclas.S
Ja just de, Le Mans drar ju igång snart. Eller har rättare sagt dragit igång, men de riktiga 24h loppen är på väg :)
Ja Bilstein ska nog duga:)

OO=00=OO
vad använder ni för bilar när ni driftar i GT4...?

mvh
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

haha..
Hyffsat gammal tråd. Är det någon som spelar GT4 längre?

Var längesen JAG lira iaf, så tyvärr kommer jag knappt ihåg bilarna.

Min Länk Cabrio
M5 E60 är rätt trevlig att sladda med, vill jag minnas :)

Var tyvärr längesedan jag spelade också... saknar det lite, får nog veva igång PS2:an ikväll :D

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Blev väldigt gasglad igen efter en lång dvala och kan någon tipsa vad som behöver köras för att man ska vinna formel 1 bilen?Jag märkte nämligen att jag inte kört Formula loppet bland extreme events!Snabba svar hade varit fantastiskt jag spelar just nu!

Mpower
Man måste vinna 24h på Nürburgring för att få F1-bilen!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
Länk

Om du undrar om fler bilar och banor... Länken kanske redan finns någonstans i denna tråden, men ändå! =)

elpe300
325'an: Länk
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Tack för svaret Kalle!
elpe300:Den länken ska användas när höstmökret faller in och spelhumöret ökar igen,körde nyss Na race med en vrål trimmad M3 04 vann självklart :-)

Mpower
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.