|
Sida 12 av 12
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Niclas.S : Jag testade åsså F1-bilen men tröttnade efter ett tag då den körde in i räcket och fastnade och tappa de tid , kanske fel inställningar på bilen , vad vet jag , ;-) Alt. till B-spec är ju om man är flera som turas om att köra , precis som de stora pågarna . |
Niclas.S |
V12 LeMans: Man ska ha B-Spec skill på ca 6000+ om det ska gå hyffsat. Jag hade ungefär 6700 men bilen for in i räcket ändå, men vann gjorde den ändå. OO=00=OO |
V12 LeMans |
Tack Niclas.S , startade 24 tim. Sarthe I igår kväll(med F1-bilen) . Snart avverkat 19 tim. , leder med två varv . Men första timmen var lite strulig , in i väggen-syndrom och utknuffning vid Mulsanne Corner . Jag startade med B-spec skill på drygt 7200 . Man ä ju väldigt sugen på at åka till racet om en dryg månad (har semester då , hehe ) . Men 540n ska uppgraderas först med bl a Bilstein-pkt (har fabrikssportchassi nu men det "räcker inte") . |
Niclas.S |
Ja just de, Le Mans drar ju igång snart. Eller har rättare sagt dragit igång, men de riktiga 24h loppen är på väg :) Ja Bilstein ska nog duga:) OO=00=OO |
|
vad använder ni för bilar när ni driftar i GT4...? mvh |
|
|
haha.. Hyffsat gammal tråd. Är det någon som spelar GT4 längre? Var längesen JAG lira iaf, så tyvärr kommer jag knappt ihåg bilarna. Min Länk Cabrio |
|
|
M5 E60 är rätt trevlig att sladda med, vill jag minnas :) Var tyvärr längesedan jag spelade också... saknar det lite, får nog veva igång PS2:an ikväll :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Blev väldigt gasglad igen efter en lång dvala och kan någon tipsa vad som behöver köras för att man ska vinna formel 1 bilen?Jag märkte nämligen att jag inte kört Formula loppet bland extreme events!Snabba svar hade varit fantastiskt jag spelar just nu! Mpower |
|
|
Man måste vinna 24h på Nürburgring för att få F1-bilen! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Länk Om du undrar om fler bilar och banor... Länken kanske redan finns någonstans i denna tråden, men ändå! =) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Tack för svaret Kalle! elpe300:Den länken ska användas när höstmökret faller in och spelhumöret ökar igen,körde nyss Na race med en vrål trimmad M3 04 vann självklart :-) Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.