|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Schnitzer Takvinge M3 speglar Nya däck (nya fälgar`??) Ditec behandling |
|
D-diddy |
laga fronten och montera nytt dimljus, samt lacka lister och huv. sen ska 17"-arna på igen och hardtoppen av. :D David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Det som har/ska fixas under våren är... * M5 E34 orginalvinge. * 19" BBS Challenge. * Fixa en liten lackskada. * Utvändig recond. * Ny Hardyskyvad. * Racekattar. * Trimkammar. (Till sommaren) * Ny mappning och bänkning. (Till sommaren) * EBC Resdtuff cheramic bromsklassar aven bak. * Sänkning 30/10 mm. * Hjulinställning. * Kanske ny trorkar mekanism. * En stor service. (Gjordes innan avställningen i höstas) * Omklädd hatthylla. |
|
| VillaRosa, jag fick beskedet "diffus ljusbild" av SBP på en E30 för ca 10 år sedan. Gjorde rent glasen på insidan och ombesiktigade. Tog ca 10 sekunder vid ombes, den besiktningsmannen tyckte att den första måste ha haft en dålig dag eller något (avundsjuk på en snoris med diamantsvart 325:a med M-pkt?) | |
|
Ställde på min igår, va ute och åkte lite idag! Ljuvligt :) Mvh Per |
|
|
e36an skall få 2 bakdäck bytta, en hjulinställning sen skall det säljas! e30 rullar redan så den skall väl tankas eller nåt :) 02:an renoveras vidare i full fart...axlarna skall dit, motor och låda ska i, förgasare skall fixas iordning, förardörren skall slipas klart, köpa massa delar till den...jag kör all fritid till renoveringen :) MVH Johan K |
|
|
Har ni redan ställt på? Här är det snö och mer salt än nånsin... Det känns konstigt att man ska ställa på om tre veckor, kan det inte bli vår NU! |
|
|
Jo jag ställde på den 8:e! Helt torra vägar här iaf. Dock så ska det komma snö imorn så då får cykeln hoppa in. Btw: Monterade mitt nyinköpta Eisenmann idag, got damn vilket ljud! :) Mvh Per |
|
|
Usch massor... Koppling Blästra o lacker ok Nya slangar och ett rör fram Montera tillbaks hela fronten och alla lycktor efter att ha gjort rent dem på insidan Sätta i ny bilstereo Lite lackering Lite rost Länkarmar krängningshämmare Bromsvätska Olje-service |
|
|
P3r: Härligt och höra att du äntligen köpten en Eisenmann dämpare. Det ljudet smittar lätt av sig=) Länk |
|
|
ja det får väl bli en ny kylare...min gick sönder igår!!! ///325/// |
|
|
Håller på för fullt med att strippa av M3an för den ska i väg på helackering om nån vecka, sen ska ett fjäderbenstag monteras, även Schnitzer pedaler ska dit. mm. Min M3 Länk |
|
|
Just nu känns det som våren aldrig kommer att infinna sig, jag hatar vinter och snö!!! Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.