|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
1,1 -1,2 landsväg o blandad 1.4-1.6 Länk |
|
|
då är den inte speciellt mycket törstigare än 740 då.. //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Hehe mm ska bli skönt att få på 18" arna , synd bara att man har en rutten 525:a nu , måste ha en E38 till våren så är det bara, en Daytona Violett med Svart skinnsportstolar , blir troligen 740 , vet inte om jag vågar ge mig in på en 750. Den som lever får c. |
Beemer_Linkan |
aja så pass bra ändå..du kanske har lätt fot :) Tackar |
|
jäkligt snygg färg iaf:) var så jag tänkte, ville ha en e32, och verkade vara jäkligt mkt problem med 12an, så blev en 8a... kul att ha hittat lite folk i närheten iaf hehe:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Ja den snyggaste enligt mig ! , mm hört att det kråångla en del med den tidiga v12an..och rent logiskt så är det ju mindre delar som kan gå sönder i en 8a, Ja verkligen är du från sandarne eller ? |
|
japp, bor på lerviksberrget:) sitter å funderar nu om jag måste in till stan, såg att det är slut på cola hehe //Danne Länk Länk |
|
|
M70 var de mera problem med än M73an Länk |
|
|
kanske valde rätt då som valde 740:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Några kända problem med M73an då? hörde nått om nån fläkt som villa gå sönder. Du kanske har bättre koll. daol : aja najs dit tänkte ja flytta förr men blev inget! |
|
hehe, klart man ska flytta till top of the hill;) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
för ålder på dig då? ..känner du robban carlsson och dom eller ? ..näe nu ska ja dra iväg ! |
|
24 inte namnet, men vet säkert vem det är om jag ser han:) ok, ha de:) //Danne Länk Länk |
|
|
inga kända standard fel vad jag vet Länk |
|
|
hade man inte varit feg så hade man köpt 750.. den låter ju underbart:) //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.