|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
Funderar på köpa en 750 -95 till våren. Vet inte riktigt vad jag ger mig in på, närmaste jag har haft är en 730 -89 och har en 525 -90 nu så jag skulle villja veta typ hyr mycket bensin den drar om det är mycket problem med 12orna eller vad är ett vanligt fel ? Vet att det är omöjligt för er att svara på om det är svindyrt med försäkring för det diffar ju mycket mellan person till person...men på ett ungefär , 8-9` om året ? .. Näe men jag vill bara ha lite allmän information om en 750 från -95. Denna är intressant för mig. Länk Tusen tack på förhand / Andreas |
| Sök sök sök... finns hur mycket som helst diskuterat på detta forum om dina frågor. | |
|
Instämmer betr sök. Men, se till att det du läser gäller M73 och inte M70, se Länk . Det finns spaltmeter med info om motorstyrningen på M70 men anmärkningsvärt lite om M73. Man kan ju speklulera i om detta speglar fördelningen av forummedlemmar som har bilar utrustade med M70 resp M73 eller hul väl styrningen fungerar på M73. Det är lätt att förledas att tro att BMW V12 = M70 men så är alltså inte fallet. M73 satt aldrig i E32 och M70 satt aldrig i E38. Den närmaste totala frånvaron av rapporter om problem med M73 har fått åtminstone mig att överväga en bil med denna nästa gång det blir byte av. Mvh Björn |
|
|
de är nog en motor med mycke mindre problem. Länk |
|
Beemer_Linkan |
Wanselius ser jag :) Har du nått problem med din då? Fin bil föresten den märks ju när den kommer i alla fall :) |
|
nej då ,bara att airbag lampan tändes i torsdags ska åtgärdat på måndag. Länk |
|
|
WAN: jäkligt fin bil:) //Danne Länk Länk |
|
|
jo jag tackar är nöjd,nästan Länk |
|
|
WAN: nästan? :) //Danne Länk Länk |
|
|
ja du vet man blir vist alldrig nöjd. Länk |
|
|
hehe, har du iof rätt i:) den drar ju bra iaf:) vet inte om du kommer ihåg, men låg bakom dej från statoil en natt i höstas..:) //Danne Länk Länk |
|
|
aha åkte mot sandarne var de du som hängde på Länk |
|
|
japp, kunde inte låta bli:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
daol: Jag låg faktiskt bakom dig en kväll och du drog iväg hade inte ens chans med den trötta 730in :) |
Beemer_Linkan |
mot sandarne det med! |
|
hehe, jaha, va de du:), kul att folk gasar med en 7a iaf..:) ananrs får man bara höra att en 7a gasar men inte med, man färdas med värdighet hehe:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
klart det ska gasas :) nu är åbäket sålt iaf, glad att bli av med den , väntar nog rätt mycket skruvande för den nya ägaren :) funderar på en E38 nu faktiskt! |
|
hehe:) funderade på en e38 jag med innan jag skaffade min, men fastnade för e32, tycker faktiskt den är snyggare.. fast hade gärna haft inredningen från e38, den är mycket trevligare:) //Danne Länk Länk |
|
|
728? 740?750? Länk |
|
Beemer_Linkan |
Ja kan faktiskt hålla med dig , gillar också E32 , det är ju inredningen som lockar, fast å andra sidan så är ju E38 bra fet med :) WAN: Vad dricker 750in, Blandad och landsvägskörning? |
|
jorå, tycker e38 är snyggast bakifrån,.. bara att kolla på WANs den är fet, med dom hjulen:) har skaffat 18" till min nu iaf, väntar på bar mark bara så man kan testa:) //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.