|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
acey; Kan man?...612 Scaglietti blev väl det slutgiltiga namnet :-) Avs problem med 645 kan jag bara bidra med: Andrahandsvärdet. (Om man nu är känslig för dylikt) |
|
|
Sani: Ska vara 430 :o) |
|
|
Problem är väl att ta i, men * cabben skickade felkoder vid fällning runt 10 plusgrader och låste sig, åtgärdat med byte givare * har två gånger fått hela det elektriska utom motorstyrningen att "lägga av". Odramatiskt med mjuk reset, men stereo, belysning, klimator och navin slocknar några minuter, ska uppgradera mjukvaran för ECCn om någon vecka. Iaf bättre än Saab 9-5, som krävde att man startade om motorn. Den aktiva styrningen kräver lite tillvänjning, lätt att missa apex om du har lite bråttom för att bilen inte svänger så mycket som i (den långsammare) kurvan innan. Ryggmärgen behöver lära om, och det tar lite tid åtminstone för mig. Jag är mest imponerad av att det mesta funkar så bra, tänk på liknelsen som finns med i "Apollo 13" om att här sitter du i en pryl bestående av 200.000 detaljer alla köpta till lägsta pris där minsta fel kan bli ödesdigert... så är det fantastiskt att det inte krånglar mer. Fem tummar upp och köprekommendation för de som tycker Ferrari är för skrytsamt. |
|
| znabbe...vad har du färg färg på din cab...har du bilder | |
|
Har mailat dig, bmw_jerry. Utbyte mjukvara gick bra, och allt verkar funka. Dock är navigationsskärmens del av displayen mindre numera, fler ikoner till vänster i bild. Har någon hittat inställningarna för att få bort dom? Verkar krävas tips av typen "spring två varv motsols runt bilen, öppna passargerardörren snabbt och tryck kanal upp på ratten" för att komma rätt... |
|
|
Får man lov och fråga vad en mjukvara uppdatering kostade dig , Znabbe !? BMW - Bil Med Wingar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.