|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tror inte det finns några kriterier. Tror jag fick inbjudan eftersom jag hade anmält mitt intresse för nya 3-serien på webben och får nyhetsbrev från BMW, dessutom fick jag ju en biljett från BMWCS men den tackade jag förstås nej till så någon annan kunna gå istället. |
|
| 10:e i Värnamo, fick inbjudan via jobbet. | |
|
Fick en inbjudan igår 9:e på carlsson bil, Örebro;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| Fått två inbjudningar: Brevledes från min närmaste ÅF och Mailledes från den ÅF jag köper bil av. Det är ju f-n att båda lyckats pricka in den 10:e kl. 19 då jag omöjligen kan närvara | |
|
Onsdag kl 19:00 ska jag till Förenade Bil i Fosie för VIP-visning. Blev inte inbjuden personligen, utan går dit i egenskap av vän till Autopower-Tommie :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Fick inbjudan av Autiovation idag jag med. Köpt bil privat och har ju inte en 3-serie som är -99 eller nyare...MEN! jag var in och servade min hos dem igår...kanske har nåt med det att göra?! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jag har redan sett den. Mkt fin. Jag gillar nya designen, även om jag inte riktigt smält linjerna i akterpartiet. Ser böttre ut i verkligheten. Jag tycker att bilens linjer (som vanligt med BMW) kommer fram bäst i ljusa färger. Den nya gråmetallicen ser dock inte alls lika bra ut i verkligheten som i de Photoshoppade broschyrerna. Inredningen var bättre än på nya femma, men inte helt och hållet en fullträff. Trots allt ser nya trean bättre ut både in- och utvändigt än de flesta andra bilar. |
|
|
Grunden är att alla med E46:or får inbjudan, sen kryddar dom väl med folk som dom tror kan vara intresserade av en E90. Samt folk som haft bilen på service och/eller anmält sig på nätet, eller pren. på BMWs nyhetsbrev. |
|
|
Var på VIP visningen i Göteborg i torsdags och bilen såg MYCKET bra ut. Lite synd att dom inte hade någon med 18". Jag skulle aldrig köpa en E90 utan minst 17" iallafall. 16" såg inte så roligt ut. Håller också med om att bakdelen ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. 9 dagar kvar till min E90 kommer ;) |
|
| Ni som har varit på VIP-visning redan, fick ni nått material om E90 såsom broschyrer, cd-rom o dylikt? | |
|
fick broschyr och prisuppgifter på de olika modellerna, extrautrustning och utrustningspaket. /Martin |
|
|
Fin bil.. Var i GBG och kikade på invigningen... Det var väldigt blandat folk och folket kom knappast bara i e46or utan där fanns mercedes, bmw och saab som exempel... Så de har nog bjudit alla potentiella kunder de fick tag i... Hur som helst väldigt fin bil... Men blev nog ändå mer imponerad av en svart e30 325 -87 som en kille ifrån Bmw Club Schweden ställde ut där... 7k mil på mätarn och nästintill nyskick... Den var fin den;) |
|
|
Jag har fortfarande inte fått någon inbjudan... :( Och jag har åtminstone servat bilen en gång hos lokala handlaren... Kan det vara för att min är importerad? / Joakim Länk |
|
Njuren |
LOL, Dom vill att ni ska känna er som filmstjärnor för att ni sedan ska vara vandrande reklam för familj och vänner. BMW - i nöd och lust? |
|
ufo// Det tror jag inte, jag fick erbjudandet och min 323 är import. ------ Länk Länk |
|
|
Har provåkt e90 idag. Måste säga att den är grymt läcker. Ser fram emot provkörning snarast. Coupen kan bli en riktig klassiker! |
|
| Jag var och tittade på nya 3-serien i tisdags. Det slog mig hur lik Audi A4 den är i karosslinjerna. Frågan är om inte Audi har renare linjer. Annars är det säkert en bra bil. Men jag gillar inte att de tagit bort sidolisterna. | |
|
Ja, på visningen här i Västerås var det då nästan bara BMWar parkerade utanför. Ca 80% var E46or. Ja vad ska man säga om bilen då. Jo vilka enormt tråkiga färger den finns i. Gillar inte mattplasten över innerbelysningen det ser väldigt billigt ut. Tygklädseln kändes tråkig samma som i femman. Men varför har dom börjat med så billig plast i inredningen? Vi var många som beklagade det. Trots allt det får bli en 325 i den enda snygga färgen att välja på. Titansilver. |
|
|
Då har man varit och sett pärlorna;) Mama mia, vilken bil, älskade bilen, speciellt 325:an. Förresten, fick ni också en BMW-3 keps? ------ Länk Länk |
|
|
I Västerås fick vi ett Nyckelband... Såg påsarna i fikarummet och gick och suktade efter vad det var vi skulle få... Sen så ligger det detta nyckelband och en cd-rom skiva och en liten broschyr.... Sånt som kallas kundvård va? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.