|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått en inbjudan från BMW-Karlstad att komma dit på premiärvisninga av nya 3-serien, före alla andra;) nämligen den 10:e Mars. Fler som har fått liknande inbjudan? ------ Länk Länk | |
|
Farsan har fått en sån också! Men tror den va innan 10 mars,men är inte helt säker... |
|
|
Fick ocksa en, den 9:e mars i Goteborg. Men jag trodde alla var valkomna?! |
|
|
Nej inte alla, det står att det är begränsade antal platser och man får ha med sig bara en person till! ------ Länk Länk |
|
| Jag fick också en inbjudan till min lokala ÅF. | |
| BMW-handlarna i Stockholm kör samma typ av event två kvällar nästa vecka, 9 och 10 mars. Det är fullbokat sedan en tid. Kunder kan börja provköra E90 några dagar senare. (Det officiella lanseringsdatumet är väl 12 mars har jag för mig.) /H | |
| Den 8 mars ska jag glutta. | |
| Stockholm den 10:e mars dyker jag upp. | |
|
Inbjudan ska gå ut till alla som har en 3-serie från 99 och nyare. |
|
| Då borde jag få en snart också jippijay, men jag kan inte gå... | |
|
Jag skall gå i kväll i Gbg, men jag har inte fått nån inbjudan trots att jag har en 00. Jag går med BMWCS. BMW CS #5206 |
|
| Ska på visningen i Stockholm den 9'e. | |
| 9de i örebro.. weee | |
|
Till Stockholmsvisningen går det inte ut nån automatisk inbjudan. Där blir man inbjuden av sin försäljare. Eller om man har andra känningar. |
|
| Fick inbjudan i måndags till carlssonbil örebro.. | |
|
Jag vill också, jag vill också, jag vill också... ! ! ! / Joakim Länk |
|
|
Yes samma här. |
|
|
Så här ligger det till tror jag, de som har mest besökt sina respektiva lokala BMW-ÅF (Verkstaden) får denna inbjudan, ungefär som, ähhhhh din bil är skrot köp dig en ny istället:) ------ Länk Länk |
|
|
Så är det nog Grodan! Alla som svarat på inlägget har ju gamla rishögar vad jag kan se;-) Av ngn konstig anledning så fick jag också en inbjudan. Fast jag har redan studerat den, så jag nobbar inbjudan, för jag är VIP-VIP;-) /A |
|
|
Då har man sett den live på BMW i GBG ikväll. Fick inbjudan från BMW samt BMWCS Det fanns 4-5 stycken nya e90 320i, 320d, 325i och en 330i oxå tror jag. Dessutom hade klubben ställt ut en fin 2002, 325i e30, e36 coupe och en 320i e46 tyvärr saknades en e21. Kul initiativ tycker jag ca. 470 personer var bjuden. OBS bilen var grym vill ha en vit 320dt:-) |
|
| Jag fick en inbjudan till den 10, "Varmt välkommen på VIP visningen" stod det. Verkar som att många borde få inbjudan eftertsom jag har en 523i -00. Den är inte ens köpt på BMW av mig så jag vet inte vilka kriterier som krävs för att få räknas som VIP kund... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.