|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Det leder kanske ingenstans men jag var tvungen att säga det för när jag ser bilderna på nya 3 serien och m3 an så har jag lust att spy. Mip |
|
| Jacob_M3.. ska jag vara ärlig så är jag kanske inte så säker.. Har bara en känsla av att det kommer en 330 Turbo.. Har svårt att se att så många tidningar osv skulle hitta på något sånt.. Visst, de hittar på andra saker jämt, men nu känns det som att det stämmer.. Och BMW brukar ju förneka alla saker tills pressreleaser så.. | |
|
Olof: Precis, vissa har mer, vissa har mindre :) Jag håller tummarna för att det inte kommer någon överladdad 330. Om så blir fallet kommer jag med högsta sannolikhet byta märke faktiskt. Oavsett vad alla påhejare skriver så har bmw ett rakt 6 cyl arv utan överladdning. Jag vet att de funnits någon enstaka bensin turbo modell på 70 och 80 talet. De sabbar sitt varumärke enligt mig och då kan de lika gärna börja erbjuda framhjulsdrift för att få ett bredare program. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Den som lever får se! |
|
| Skulle vara nice om det kommer en 330 turbo en m3 i coupe sedan touring och m5 i touring modell... DÄr fins många konkurenter | |
|
En relativt ny bild på vad som kanske kan bli utseendet på nya M3 E90. Vad tycks? Länk MVH / Jacob |
|
|
Jag får nästan lite Peugeot-känsla av den där fronten... Strålkastarna smakar lite 407... Hoppas verkligen inte att nya 3-serie Ci/4-serien kommer se ut på det viset! //Chrille |
|
| Usch! | |
| Bara ja som tycker den ser helt livsfarlig ut ? Sjukt bra även om ja inte tror på att den får en sådan elak uppsyn... | |
| Gryyyyyyym! | |
|
Gillar looken, men dom kan väl slopa M5, M6 spoilern som ser för tam ut. No More Limits! |
|
|
Häftig, och i linje med de senaste M modellerna där man mer och mer gått ifrån vad m-bilarna (iaf M5) stod för - en sleeper. |
|
|
Tycker inte att nya 3serien är lika fin som e46 karossen, verkligen inte. Interiörmässigt och motorn, där kanske skillnaderna är till fördel för den nya modellen, men som helhet...har svårt att se hur jag ska byta till nya 3serien, tyvärr. Jag såg fram emot den. Dom första bilderna på m3an bådar inte gott, tycker jag personligen |
|
| Supersnygg, sign me up for one!!!!! | |
|
Här är en ny bild gjord i PS. Ser ganska råå ut! Länk MVH / Jacob |
|
| Ser farlig ut. | |
wowwe |
Den sista bilden är grymt photoshopad jämför med orginalet Länk |
|
Så där ska den se ut!!! |
|
| a det där var det perfekta utseendet.. | |
| bmw_crille: bilderna var på e90 m-paket som nu är officellt. det kan du själv jämföra och se. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.