|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Så här tror Hussein Al-Attar (Contributing Artist/Editor) att den kommer att se ut iaf. MVH / Jacob | |
|
Vore iaf kul om den kom som 4dr igen... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Jag tror i ärlighetens namn inte att vi får se en E90 M3 sedan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Hoppas vi slipper det och att M3 E90 blir lika sportig som M3 E46 eller M3 E30. Vill man ha en fyra dörrar så finns ju M5 E60. | |
|
Jag tror inte heller att vi får se en E90 M3 sedan. Tyvärr. M5 är en annan klass. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
I senaste Teknikens Värld (nr 5/05) finns spionbilder på en i sparsmakat maskerad M3 E90 med fyra dörrar. Så att det kommer en kompakt supersportsedan från BMW är klart som korvspad! :) Mvh. |
|
|
Hoppas, hoppas att det blir så! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
De finns spionbilder på mycket :) Hur många år har det inte ryktats om en Z4M ? Vill Bmw bevara sitt m-arv så tycker jag de skall akta sig för att stoppa ner deras m-motorer i vadsomhelst. Då kan de likagärna stoppa den i 1an och E90 touring osv. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
En sedan är ju inte vadsomhelst. Se på M3 E36. På sätt och vis en bättre sportbil än coupén, med tanke på vridstyvheten :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
bmw_chrille: Man kan ju hoppas på att de bilder inte ska föreställa den nya M3. Bilen på bilderna ser ju riktigt tam ut. MVH / Jacob |
|
|
Olof: Sedan är volymmodellen. Eller håller du inte med?? Vridstyvheten i en sedan blir oftast bättre då den inte har fällbart säte som standard. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Vi får väl se vad som sker. Jag är rätt skeptisk. Ser hellre än Z4M än en M3 Sedan. |
|
|
Acey: Jag instämmer till fullo. En Z4M med hardtop skulle kunna vara ett alternativ faktiskt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Definitivt! :D |
|
|
Acey & Wendtan: Länk M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: var vill du komma? Jag har sett den tråden för någon dag sedan redan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| ne men z4m borde ju komma snart...det var ju ett tag sen z4 kom | |
|
Wendtan: OK, ursäkta mig, hade lite svårt att veta det.. Ville bara visa bilder på vad som verkar vara MZ4:or innanför BMW M AG:s grindar. Tyckte det kunde vara relevant med tanke på vad ni diskuterade i tråden ovan.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Undrar vad 1:serien gör inne på BMW M.. Man kan ju bara hoppas! | |
|
mbolo: De har jag missat, därav min fråga. Kan du länka till bilden? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Möjligen att det är en Z4 längst bort på denna bild? Länk /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.