AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.758

Nya M3 E90

Sida 2 av 4
Anton:
Precis, står två stycken till vänster, bakom vad som bara kan antas vara en M6:a..
Man kan ju alltid hålla tummarna. :)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Såg helt ok ut!

//Schnitzer

Jag både tror och hoppas på M3 E90 i skepnad av Limo, Coupé samt Cabrio. Lansering redan i Frankfurt i år låter dock tämligen optimistiskt...men man vet aldrig :)

Håller tummarna!

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Bilderna i den här tråden är alltså Photoshoppade?
Mkt mkt snyggt iaf..jag skulle köpa den! :)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag menar det fanns långt gågna rullande prototyper på en touring-e39-m5 utan att den såg ljuset. Klart M har en mängd bilar till sitt förfågande, men det betyder inte att alla modeller får se produktionsbandet.

En "m1" vore tex väldigt konstigt, 130 räcker gott och väl.

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag tycker det vore på sin plats att det blev en Touringkaross på nästa M3 också! :)
mosse: Ja, bilderna är gjorda i PS eller liknande.

Här är original bilden: Länk

MVH / Jacob
Hu
149
Hutz1975
335i E91 -07
Hej!

Jag hoppas oxå att E90 M3 kommer som sedan version, MEN framför allt att nya M3 motorn håller ihop MYCKET bättre än dagens...
För man kan ju inte direkt säga att det var en barnsjukdom på dagens M3 p.g.a. antalet haverier samt att problemet fanns inte bara på de första bilarna!

"Väntar mej en del motkommentarer inom kort"

Mvh/ Peter
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Spionbilder idag i teknikens värld på vad dom säger var nya M3an.. Den var i sedanmodell (4 dörrar), stod att BMW hade flyttat fram lanseringen till 2006 istället för 2007. 600-700 i grundpris.
wendtan: Volymmodell i standardutförande, ja. Men inte nödvändigtvis i M-utförande :)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
rightnow: Hoppas verkligen inte det är en M3 som fastnat på bild. Bilen på bilden ser riktigt tam ut. Mer som en 330 än en M3.

MVH / Jacob
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Jacob_M3: håller med dig fullständigt.. men det stod så iaf
Det kanske är nya 330 turbon på bilderna? Enligt Teknikens Värld "Bilspionen" vintertestas den just nu i norra Sverige.

//Chrille
ev
208
evers
M3 Smg -02
540iM Touring -99
tycker verkligen att det är dags för en M3 touring.. även M5 borde finnas som touring. Bmw har ju inget att sätta mot s4/s6 avant AMG E/C-klass. Jag skulle iaf inte tvekat på en M3 touring..

mvh evers
Tvivlar på att det kommer någon 330 turbo. Pratade idag med en högt uppsatt man BMW, han personligen trodde inte att det skulle komma någon.

MVH / Jacob
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Jag tror garanterat det kommer en 330 Turbo.. Den som lever får se :D Coolt vore det iaf!
rightnow: Vad gör dig så säker?

MVH / Jacob
V12 LeMans
enligt engelska tidningen Evo :

M3 e90 även som sedan , och ev. som Touring .

de nämner även turbomatad 330i(men jag tycker sugmotor-330 borde räcka ganska långt) och 335d e90 .

Men den som lever får se .;-)

mi
288
mip
318 touring-02
M3 E36 3.2 CAB-98
Varför är dom nya BMW bilarna såå fula inkl nýa M3an. Ofattbart för mig hur Bangle får förstöra världens innan honom bästa bilmärke.

Mip
mip: Den diskussionen kommer inte att leda någonvart ;) Smak är personligt...

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.