|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Super! det finns ju allt för många bilder som folk tagit med mobilen... och hur bra blir dom? Kul ide helt enkelt! |
|
|
Utskrifterna av kameraskåpsbilderna är inte bättre än så, fick en på en av firmabilarna skickade till jobbet. Annonsbilden ser helt klart ut att vara äkta, såvitt jag kan se. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
något är det som inte stämmer... Annosen lades ut 15 februari kl 15.12 och bilden togs den 16 Februari 10.37... bilden togs alltså en dag efter annonsen lades ut...!!! Hhmmmm |
|
|
Jo det har redan uppmärksammats, men man kan också (som redan skrivits) uppdatera annonser på blocket nuförtiden. //Simon |
|
|
"Ändrade priset" kunde annars tänka mig att han borde höja priset med belopp motsvarande böterna.. (Gjorde det när jag sålde hojen och åkte fast på väg till köparen) T |
|
|
>Hangaround och ni andra, finns de här bilderna att beskåda ngnstans?? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
vad var det för bild?? den satan har tagit bort annnonsen... Min pärla! Länk |
|
|
Finns här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
M-tech? Kanske lite starka ord eller menar du att han skulle ha låtit annonsen ligga kvar för din skull trots att bilen förmodligen såldes för åtskilliga månader sedan? ___ //Ulf |
|
|
Tackar! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.