|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Den här varianten har jag inte sett tidigare... Länk | |
|
Han kanske är polis :) som har tillgång till sådana bilder, men visst vart den udda. Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| haha, den var ju riktigt klockren. | |
|
Som tv-reklamen om Porschen, hur fort gick det igentligen grabbar? Han kanske inte heller har något körkort kvar? |
|
|
Hehe, riktigt roligt. Ser ut att vara mellan borås och ullricehamn? |
|
| Bra bild, men hade kanske passat bättre på en Ferrari eller nåt. | |
| Den var den klart bästa jag sett ,helt kanon. | |
|
Tja...Han förlorade ju inte körkortet iaf,84km/h uppmätt på 70-sträcka. Mvh Janne. |
|
| Den var bra! :) | |
|
skön humor :-D /Fredrik |
|
| jäkligt safe snubbe som dessutom inte släpper på gasen när det står en Pappa blå på andra sidan vägen,, | |
| Haha, riktigt bra bild ;) | |
|
Jag börjar tro att bilden är arrangerad då det som det påpekas ovan står en väldigt synlig polisbil på andra sidan vägen. Hur korkad får man bli egentligen ? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Kortet håller även väldigt låg kvalitet. Tveksamt om det går att identifiera föraren på bilden. | |
|
Så polien diversifierar? Ser annonsen framför mig.. "Drive- in bilporträtt. Nu, digitalkort på din favoritbil i tre enkla steg. -Gasa upp framför hastighetskamera/"studio-vägsträcka". -Göm dig bakom spegel eller solvisir. -Pk hem & vänta på resultat. Passa på! Bilden direkt hem i brevlådan utan extra kostnad!" Vänliga hälsningar, Polismyndigheten Digitalteknik AB" ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
pollen skall vara polisen i första raden.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
och pk ska vara åk.. ibland undrar man vad fingrarna gör på tangentbordet.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
haha.. skönt gjort. Hade varit klockrent med "P.s säljes pga förlorat körkort". |
|
| Om jag inte ser fel på datumet och tiden längst upp i bild så är fotot taget nästan ett dygn efter att annonsen sattes in på blocket.....väldigt märkligt tycker jag!!! | |
| Är med största sannolilhet ett montage men rolig idé är det! Om bilden är äkta eller ej saknar helt betydlese då den är lika rolig äkta som oäkta. | |
|
Det går ju nu förtiden att ändra en annons på blocket. Som du ser har han ändrat priset, kanske la in bilden i samma veva. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.