|
Sida 8 av 15
|
|
|---|---|
|
OT: Maria.... Det är helt otroligt hur du lyckas med dina Z:or...... Din Z3 var den vackraste och mest stilrena Z3 jag någonsin skådat.... Jag har hela tiden avskytt utseendet på Z4 tills jag såg din.... Den är ju as-läcker...... har du någon bild på den med hartoppen på monterad? --- /Chrille |
|
|
Tack Chrille, vad stolt och glad jag blir! Det var så otroligt fint idag, så jag passade på att ta ett par bilder som jag kan dela med mig .. det hade ju varit kul förståss om du kommit till träffen på lördag, så hade du fått se alla våra fina BMW bilar live :-) Länk Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Tack Maria! Jag håller med Chrille att din Z4 är så j-a vacker så att man dräglar. Sedan har jag även sett Chrilles bil live utanför kämpevägen och den är faktiskt vackrare live än på bild. Vi synes på lördag |
|
|
Hur går det med planerna och vilka tider är spikade. Vi kommer ca 10 E36:or ifrån Skåne och undrar hur dags BMW karavanen till Elmia för er del startar i Jpkn. Platsen är väl bestämd till Coops parkering, eller? Som vårt körschema nu är lagt så är vi uppe i Jpkn runt 09:30-10:00. Så vad har ni för tider? Sen efetråt, är det bestämt något tills dess? Plats, tider? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Tarzan325 lite funderingar. kör du via värnamo till E4:an och sen upp till Jönköping eller? är det många som kommer med där ?? kul om vi blir några stycken =O) - Kristoffer Med K - |
|
|
Jimmyboy om ni endå kommer söderifrån så hade det ju varit trevligt om ni också slöt upp med oss ?! *liten tanke bara* - Kristoffer Med K - |
|
|
-Foffe-: Visst hade vi kunnat göra det. Var, längs E4:an finns du/ni då och vilka tider? Vi planerar ju som sagt att vara i Jpkn. vid 09:30-10:00. Min ögonsten: Länk |
|
|
jimmy: Vi skulle ha uppsamling i värnamo vid 08.45-09.00 tror jag det var sagt tidigare! - Kristoffer Med K - |
|
|
Jag är inte i Värnamo så tidigt som nio, möjligen Tingsryd. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det hoppas jag verkligen Micke! För annars så kommer jag att vara ihjälstressad. (Som ett barn på julafton ungefär!) Kan tilläggas att solen skiner idag, även om det är kallt och vi har bara 6 dagar kvar!! :) |
|
|
-Foffe-: Ja någongång då ska vi ju passera Värnamo om allt går som planerat. Kör nämligen ca 07:45-08:00 ifrån Markaryd, och vi har ju ca 9 mil därifrån. Är ni många? Bara BMW-bilar eller? Min ögonsten: Länk |
|
|
Jimmyboy: E vädret som det skall och jag får kärran servad på fredag så sluter jag upp i Markaryd om det e ok?! Sjöberg |
|
|
Vad säger ni alla, ska vi träffas först på morgonen kl.10 på A6 coop parkeringen och köra VIDARE KL 10.15 mot Elmia? MvH Bmw 4-ever |
|
| Kl 10 blir bra för min del. | |
|
ja endast bmw =O) Tarzan325 kommer med ett gäng till värnamo också. tror jag!? - Kristoffer Med K - |
|
|
Är det kl 10 på lördan som gäller? //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Måste få tid att göra vårstädet, vårpoleringen och vårskinnbehandligen i veckan.... Och måla bromsoken....Och sätta på M5-njurarna....och.... :) Kommer en sväng förbi coop på lördagen! |
|
|
mm på lördag blir det Lundqvist; hur hinner du med det? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag bor i värnamo över påsken. Det känns som att vi borde bli en 10 bilar iaf.. Jags ak göra vad jag kan för att få med så många bumse:s som möjligt från vmo iaf.. Peter78: jag tycker det låter bra så. Jimmy: om ni trillar in med 10 st E36 (!) så borde vi ju bli ett 20-tal bilar som fortsätter ifrån värnamo! Vi kan ju vänta in er om ni inte skulle hinna upp till 9.. men vi åker nog senast 9.15 tycker jag. Så vi hinner "mingla" lite på coop innan vi drar vidare mot elmia. Diesel-räsern /Rickard |
|
| peter78w: i drömmens värld iallafall.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.