|
Sida 1 av 15
|
|
|---|---|
|
Finns det några intresserade av Bmw träff i Jönköping under påsk helgen? MvH Bmw 4-ever | |
|
Tredje tråden på samma ämne, minst. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Alla trådar handlar om att man ska träffas längs E4 och kunna åka tillsammans upp till Elmia men det är ingen som har nämnt nåt ang träff i Jönköping! Eller har jag missat nåt? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Peter, jag tycker det är jättebra/kul att du försöker att ta tag/ordna en träff här i stan. Sista BMW träffen var påskelgen 2003. Allför länge sedan ... Du kan räkna med mig ! ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Det är inte kul att försöka ordna allt själv, men med lite hjälp från någon som är från jönköping så är allt möjligt! 2003 fick jag lite hjälp från chrille "deejaywasp" men platsen vi valde var inte så populär av många som då Inte "vågade" lämna bilen för att gå till andra sidan och grilla lite och umgås, löjligt!! Var parkerar dom hemma sina bilar? i vardagsrummet? Först måste jag se om det finns någon intresse för att träffas då efter tex elmia mässsan på eftermiddagen på lördagen eller söndagen. Kom igen finns det någon intresse här på forumet? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Vilken dag blir det? är det lördagen så är jag på... Diesel-räsern /Rickard |
|
| jag är oxå på:) | |
|
Jag är i Jönköping på lördagen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hänger gärna på... Sjöberg |
|
|
Vi kommer som sagt ett gäng E36:or nerifrån Skåne upp till Elmia på lördagen. En träff där uppe slår ju större än mässan isig tycker jag. ;-) När, var, hur? Vem är "ansvarig"? Peter78w? Min ögonsten: Länk |
|
| Jag är med Peter...kan säkert få några polare med oxå med sina beemers... | |
| Jag kommer troligen att vara i Jönköping på lördagen! | |
|
Ja men då kan vi väl säga löradag då! Samma plats som vanligt A6 centrum parkering på baksidan där coop forum finns (på tak parkering!) Finns det några jönköpingsbor som vill hjälpa till arrangera med tips och förslag? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Peter78w: Jag hörde från min kollega som är ifrån jkpn att det skulle finnas ett ställe mellan två sjöar... han snackade nått om att det va en vanlig träffpunkt för bilintresserade. Det kanske hade varit något? Jag tycker dock inte att vi ska "beblanda" oss med andra bilmärke tex volvoraggarna el. dyligt. Kan fråga hoonom vad stället hette... Min ögonsten: Länk |
|
| Peter, vad sägs om att träffas lite utanför centrum och sen köra in till elmia..ser rätt så fint o mäktigt ut med all bmw på en sträcka.. | |
|
madmax: Inte helt fel med att åka ditt med en hel bmw tåg jimmy gör det för jag vet faktiskt vr det kan vara! Han menade inte atollen? det ligger mellan munksjön och vättern? Vi var där en snabbis förra året men som sagt det var en hel del volvoraggare och en hel del konstigt folk osv.... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tyvärr måste jag jobba hela helgen.... men vill ni se 325an så står den i Totalljuds monter i A-hallen :) --- /Chrille |
|
| Peter..bara nämn platsen jag är med 100%.. | |
| Detta låter ju intressant, men går det att få reda på någon tid den här träffen skulle vara? | |
| hm.. kommer ni fram till nån plats??? | |
|
Jag tycker A6 låter som en bra plats. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.