|
Sida 7 av 15
|
|
|---|---|
|
Tjena! Nu börjar det på att kännas bättre när solen tittar fram och man vet att värmen snart kommer;) Imorgon får man nog åka iväg och hämta sommardrömmen! Tänkte höra med er om ni har tänkt er någon träff där nere? Med enbart Bmw billar alltså.. Vore skoj att kolla runt lite;p. |
|
| Myrman. Läs tråden...... | |
| Micke kan få låna min tvätthall 2 km från elmia : ) | |
|
Glömde skriva att jag menade Fredagen;) Läst om träffen vid coop på Lördag men kan endast komma på Fredagen.. Någon/Några som vill träffas på något ställe och fota bilarna då? |
|
|
dom flesta går på lördagen, de är då den händer lite! =) Fredan är typ för barnfamiljer likaså söndagen (för att de är mindre folk). |
|
|
Jahapp nästa vecka kommar nya fräsha gummin till bilen sen blir de Elmia på lördagen =O) ska bli skönt att få ut och rasta skönheten!!! Ja man börjar ju nästan känna att det är vår också. Fint och soligt här nere i växjö! Några mer som ska åka ifrån växjö på lördagen?? - Kristoffer Med K - |
|
|
Idag har vädergudarna fanken lekt med ens hjärta!!! Först snöade det som bara den hela förmiddagen och man såg hur det blev vitare och vitare på marken. Nu när det bara fanns snöhögar kvar och man såg gräset. Sedan på eftermiddagen när man tittar ut så är allt det nya vita borta och i nästa sekund så skiner solen! :) Det är inte snällt att retas så tycker jag! :/ |
|
| Idag har det ju varit strååålande solsken! | |
|
Alloj på er! Har kikat runt lite här nu men har inte riktigt fått nån klarhet i hur d nu har blivit med träffandet. Är det rätt uppfattat att det är lördag vid 09 tiden vid Coop (?) som gäller eller är jag helt ute och cyklar? Är nämligen påväg ner till JKPG från Åland och tänkte passa på kika in lite va ni har för bilar =) Om det nu är så att det är lördag som gäller kan ni nog räkna med ett styck utlänsk BMW iaf. Angående vädret kan jag säga att det är runt -5 här just nu, jävligt blåsigt och så snöar det till på köpet =/ ///Jonas Ps. Vet inte om det visats i sverige men på torsdag morgonen var det lite halt i Helsingfors regionen, 400 (!) bilar inblandade i masskrockar, 3 döda och 60 skadae på sjukhus... Ds. -Åland, ett flytande paradis i östersjön- ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ |
|
|
-Foffe-: Åker via Växjö på lördagen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke! Trevligt vi kunde ju ta följe. Alltid roligare att komma några stycken =O) - Kristoffer Med K - |
|
|
Fan jag ska ju upp på fredagen :( Inga andra från Växjö då? /Johan Min bil: Länk |
|
|
ska vi göra som jag föreslog på sidan 2, att vi kör en uppsamling för folk som kommer ifrån E4söder och 27/30 växjö/ronneby/Kna. Blir isåfall samling vid McDonalds i Värnamo 8.45-9.00 så åker vi vidare klockan 9.00 mot coop i jkpg! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Då får Micke stackarn allt masa sig upp i tid. För det hade varit kul :) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Humm, snacka om att få stiga upp mitt i natta... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Såg ju bra ut i jkpg idag! | |
|
Hej på er! Har missat denna tråd helt och hållet. På måndag så har de lovat 7-11 grader varmt här i Jönköping. Klart att man kommer. Behöver du hjälp Peter så hjälper jag gärna till. |
|
|
Micke: tar ju bara 2 timmar kna->vmo.. jag kör alltid 122:an, där kan man ligga på lite mer om man känner för det.. Åker vi som vi sagt så borde vi vara i jkpg på coop runt 9.40. Visserligen kommer man ju i den allra största och längsta inträdeskön till elmia under hela hlegen då... Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Tarzan325: Problemet för Micke är nog inte att stiga upp tidigt. Utan snarare att han är tvungen att gå och lägga sig så förbenat senta pga sitt jobb. Har erbjudit honom sovplats på soffan här så blir det inte såååå tidigt. *S* |
|
|
AMET, kul att du oxå kommer på träffen! Idag är det kanonfint väder .. premiär för i år: frukost på terassen idag, det var härligt. Våren är äntligen här.:-) Jag önskar er alla en trevlig dag ute i vårsolens glans! Nu ska jag kila ner till garaget och tvätta pärlan.=) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.