|
Sida 5 av 15
|
|
|---|---|
| Gött, längtar verkligen .... | |
| När ja skulle åka till jobbet i morse fann jag nästan 10 cm snö på bilen. Kul! men de är 1+ här nu, de smälter sakta men säkert...=) | |
|
+4 grader och ösregn. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
SNÖN vräker ned :(( ///MVH Hasso Länk |
|
Här regnar det, håller det på så här, är all snö borta tills veckoslutet.:-) Glädjande och lagom till påskhelgen, så kommer dom varma vindarna, och våren .. det ska blir sol med flera plusgrader.:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Man ska aldrig vara otacksam för snö! ;-) _________________________ Vanliga fel på E34: Länk |
|
| riktigt piss-väder!!!! | |
|
Det ser ni det går inte lita på dem, dom ändrar sig hela tiden! Vi får Hoppas på det bästa att det blir varmt och att snön försvinner! MvH Bmw 4-ever |
|
| AMEN! | |
| bmwlundqvist: Kunde inte sagt de bättre själv =) | |
| hurra!!! snön smälter:) | |
|
Ja, bort hemska snö... Sjöberg |
|
| Jag var den enda av dom som shoppade i Växjö idag på förmiddagen som inte gick omkring och tjurade över regnet som öste ner. Jag gick bara omkring och log och såg den förbenade snön rinna bort och iväg! :) | |
|
Här kommer det regn nu iaf... 1+ grad... man får vara glad för det lilla *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Klaga inte killar, det blir bättre jag lovar..föresten startade min 328 idag utanför garaget..vad man längtar till lite sol hej jag kör en bmw jätte snabbt.. |
|
|
blir de nån träff efter elmia på eftermiddagen eller? bilen:Länk |
|
|
5 + GRADER O REGN.... så nu är det på G //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Nästa ingen snö i jkpg nu, men bara nästan! =) Lite värme så de torkar upp nu bara så..... En vecka kvar nu!! |
|
|
Det här ser rart ut *L* Länk Pärlan Länk |
|
|
GILLAS! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.