|
Sida 4 av 15
|
|
|---|---|
|
inte såå långt kvar nu..... men massor me snö.....=( |
|
|
Hoppas att snön försvinner så man får åka BMW ner... annars får man kuska i sothoran :-( (90hk diesel) Pärlan Länk |
|
|
sammä här, vill hellst inte åka svettig volvo 740 till elmia, Men me bmw:n blir de genast roligare!! =) |
|
|
Aaaaameeen! Bäver juck!!! Det snöar nu igen!! Skåne har fan inte sätt så mycket snö sen Gustav Wasas tid=)=) Varför nu o detta året?? Suget efter och pocka ut bilen är ju enormt!! Länk |
|
| ja det kan man säga inget kul alls å åka 740 i blasket | |
| ganska kul å sladda lite! men de går ju inte jämföra... | |
|
Det ska vara 5-6 plus grader imorgon... Det finns en hel del snö kvar här i jönköping, men nu kanske börjar värmen komma tillbaka! hoppas det! Det hade varit kul om Många hade kommit. MvH Bmw 4-ever |
|
| Ja, det här vädret suger ju rejält... | |
|
hmm Björn: vad heter dom fälgarna som du har på den silvriga e36:an? 17 el 18"? Passade perfekt ihop med e36:an. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ser mörkt ut. :-( Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
peter78w: Jag vet inte vad dom heter men det är orginal 330 fälgar som köptes nya på BMW. Det är 17" med 225/45 däck. Ska forska lite om vad dom heter....? Länk Länk |
|
|
den där väderrapporten såg ju inte så lysande ut. Men dom har ju haft fel innan, så vi får hoppas på de... |
|
|
Tittade på vädret för en stund sen! blir plus grader imorgon o på torsdag sen blir det minus grader igen! När kommer värmen? Tom tyskland har ca 14-15 grader varmt! Östersjön håller borta värmen från oss. MvH Bmw 4-ever |
|
| Här i tidaholm (6mil nordväst om jkpg) VRÄKER snö-h*lv*t*t ner just nu...... | |
|
Jag ser det snöar... jag ser det snöar det var ju roligt hurra lalala :-( Pärlan Länk |
|
| Det här är det inte ofta jag blir glad för men HURRRRAAAAA !!! Det har börjat regna! Nu börjar anti-snö-dansen. | |
| Regn!!! Bra! Skicka hit lite också! *S* | |
|
Här kommer det bara lappmögel :-( Pärlan Länk |
|
| Vill också att våren ska komma nu.. men det ser ljusare ut om man läser detta istället ---> Länk ;), | |
|
Tack för den väder rapporten *L* Pärlan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.