|
Sida 3 av 15
|
|
|---|---|
|
ja ja! det hade jag inte tänkt på att man kunde parkera där på båda sidor! Är inte så ofta och parkera där...nästan aldrig! ler* MvH Bmw 4-ever |
|
|
Försvinner den här j-vla snön kan ni ränka mig ochså... Sjöberg |
|
|
Jag åker med Micke så jag hänger på honom. Ska bli kul... "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Kul att det blir fler o fler som kommer till jönköping! MvH Bmw 4-ever |
|
| det börjar närma sig med stormsteg..2 veckor kvar:) | |
|
Snön e ochså kvar... Sjöberg |
|
|
Jävla snö!! Jag kör inte en mm så länge det är snö =/ Länk |
|
| ja det är inget skoj väder nu....:( | |
|
Nix!!Det är det verkligen inte! Måste få bilen besiktigad så jag kan montera tillbaka katersättarna innan Elmia samt att våren ska komma med sina 15+ grader =) Länk |
|
|
Nä motivationen sjönk ju rejält när man kom ut i morse även i Helsingborg. Men det hinner försvinna tills träffen... hoppas jag! Min ögonsten: Länk |
|
|
det är bara å hålla tummarna att snön ska försvinna tills elmia.... *hoppas* |
|
|
Vi får hoppas!! Det börjar ju bli lite tajt med tiden..... Jag kör ju inte ens när det är fuktigt på vägen med min bil =) Länk |
|
|
hmmm har inga bra nyheter... hörde på nyheterna idag att det blir inte speciellt varm till påsken! Kanske sisådär +5! Smällter inte snön till påsken så blir det inga sommar puckar då! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Längtar också! Länge sedan man träffade fler än Micke och Kidde.=) 1Björn: Fegis ;) Eller pedant kanske det ska kallas. Snöfritt är ju inte fel, men 15+ kan man nog glömma. Förra året var det ju iaf sol, det kan man ju önska sig till i år också. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Anna: Som om det inte skulle räcka med oss?! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Man vill väl träffa andra också ibland, och denna gången blir det ju lite tjejer med. Men det är absolut inget fel på er Micke! ;) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Little Goddess: Helt rätt! Det kallas för pedant =) Bara snön är borta så får jag väl ta ut bilen. Ska bara ladda upp mentalt innan jag ska betala försäkringen och skatten =) Länk |
|
|
1Björn: Förstår vad du menar. Inte billigt på ditt åk. Men ju fler BMW bilar desto roligare är det! *S* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
| Äh, sommarpuckarna sitter på. Fick vårkänslor häromdan när solen sken, det var plusgrader och man kunde se torra bitar av asfalten... | |
|
Nu är det snöstorm och -5 här. Orkar nog inte stå i någon krog kö i natt... M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.