|
Sida 14 av 15
|
|
|---|---|
|
Jag tyckte att det var lite väl mycket folk på finnveden, så jag drog vidare... Hoppas att det blir någon mer chans att ses i sommar. |
|
|
Vill oxå tacka för en trevlig tillställning! Sugen på bilder? Kolla här ---> Länk Sidan kommer uppdateras vartefter NI skickar in bilder. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Och här är bilderna från mässan ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Fina bilder Micke. Hoppas vi kan göra om detta igen. |
|
|
Ja eftersom jag inte var med sen på eftermiddagen så håller jag med Amet. Hoppas vi kan göra om detta igen, och snart =O) och Madmax hoppas du hade skoj på Mejeriet igår. jag hade iaf kul som fan !! - Kristoffer Med K - |
|
|
Hej på er! Tack själva för igår det var trevligt att träffas igen! Och det är alltid kul att käka tillsammans. Mmmm vilka trevliga bilder Micke! Hoppas Anna lägger ut sina med! Jag hade några st. så jag får maila dom till dig. MvH Bmw 4-ever |
|
| Snygga bilder! Synd att jag inte hade möjlighet att komma på eftermiddagen. | |
|
Jättebra bilder Micke!! Dom bilder jag tog, skickar jag till dig lite senare. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Hej på er! Vill bara tacka för en jättetrevlig dag/kväll igår! Jag hade kul som f_n! Ett STORT tack till Micke och Anna för dom kanon bra bilderna! Supernice! Till er andra tack för sällskapet! Hoppas vi gör om de snart! Ha de fint!! Mvh Niklas |
|
|
Hejsan! Vill passa på att tacka för en trevlig dag! Alltid kul o lära känna lite nytt folk med samma skadade intresse *L* Som sagt kanon bilder... samt ett STORT tack till Anna som filmade showen på Elmia med min kamera från ett par stabila killars axlar *L* Lite synd att vi var tvunga att åka hem så tidigt... fast hoppas givetvis på nya träffar inom en snar framtid. Ha de gott //Niclas & Jenny Pärlan Länk |
|
|
Jag måste även tacka Anna som tog fina bilder på våra fina beemers. Synd att du åkte hem nillen så tidigt, trevligt och få träffa dig och alla andra. Detta måste vi göra om, hoppas fler kommer då... |
|
|
Tack Anna vilka underbara bilder! Vi får hoppas på fler sådana i framtiden. Min fru undra om vi hade BMW träff eller Benjamin träff?? *Ler* Nä som sagt HELT underbara bilder! Tack! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jodå, en och annan vettig bild blev det allt. Mer bilder uppe nu! ---> Länk Kolla efter "NY". Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
-Foffe-..hadde riktigt roligt ..nästa gång är du med o dricker... behind a great man there is a great BMW |
|
|
Föresten nån som vet när street racing börjar, det borde väl börja nu snart antar jag..är det nån som har koll på detta så får ni gärna höra av er..kan ge mitt mob så kan ni sms'a mig.. skulle va kul... mvh madmax behind a great man there is a great BMW |
|
|
Det kördes ju en del i natt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ska väl också passa på att tacka lite för en bra träff. Det var jättekul att kunna få lägga lite nya ansikten till nicken på den här sidan. Och JÄTTE tack till Maria för att jag fick dela hennes sötnos en sväng tillsammans med henne. Han e sååååå fin! *S* Behöver du hjälp med rastning ngn gång så ställer jag mer än gärna upp. Danne: Skivan var kanon! Precis i min smak! Tack! "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Tråkigt att ingen av er svängde förbi montern och hälsade på mig och Coupen. |
|
|
Såg den faktiskt aldrig. :-( Har fått veta att mailen funkar dåligt när det gäller stora filer så jag har skaffat en ny. Maila bilder till... Touringklubben@gmail.com så ska det funka! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Anna, bilderna du tog är helt fantastiska! Jag gillar dom verkligen. Stort tack för ditt trevliga sällskap, och för att du ville hänga med på den ibland händelserika och roliga rundan:-) Ja, visst är han fin min pärla .. och en riktig nackvridare dessutom:-)) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.