AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
24.436

BMW Träff i Jönköping (Påsk)

Sida 13 av 15
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Träff(arna) verkar riktigt trevliga, får väl åka till jpng imorrn igen =) MEN Elmia skippar jag då isf (var där idag), köa i 1timme,sämre utställning jmf med förra året,fulla raggare som beter sig som grottmänniskor, nej tack. Och ett tips, vill ni se något på stuntshowen gå dit 45 min innan, det är verkligen djungelns lag som gäller i folkmassorna eftersom endast 10% ser något, ni får se vad jag menar...
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Fulla raggare...hmmmm. Vågar man ställa bilen på parkeringen så att inte nån jävla pucko kommer och häller öl ellerhoppar in huven eller nåt?

Har hänt flera gånger att nån raggare har börjat hetsa och sarja bara för att man kör BMW. Förmodlgen har de problem.
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Jag parkerade lååångt ifrån elmia fast vi "bara" körde tjejens E30. Vi parkerade på SOS alarms parkeringar, ifall raggarna bli allt för närgångna *skämt* =)
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
Var på Elmia i dag o måste säga att det Pelle skrev stämmer till hundra med fulla raggare(o deras brudar ännu fullare o fulare), stod i kön i en timme+40 min bilkö dit o äntlingen när jag kom in så blev jag inte så impad som jag hoppades, var bara massa j***a bönder kan man säga..fanns några fina bemmers, men tyckte att bilarna som stod parkerade runt om Elmia var interessantare..

behind a great man there is a great BMW
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
men vi fick en fin promenad i solskenet och slapp parkeringsavgiften skall tilläggas.. =)
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ähh, nu måste klockan gålite fortare... vill ju åka snart
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Synd att man har inflyttningsfest så man missar allt men men.
Får hugga nästa träff för som sagt, träffen är roligare än stället (Elmia).
Hoppas ni får trevligt! Väl mött nästa lämpliga träff!

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Visa användare
59
-Foffe-
328i Touring - 96
jahapp de va ju skoj å gå upp kl halv 8 en lördag hehe... men nu bär de av till Värnamo och sen till Elmia.
Ses senare =O)

- Kristoffer Med K -
Ta det nu försiktigt alla så att vi verkligen träffas där vi ska. Hela och levande. =)

"Bilar som inte driver bak är trasiga!"
Ska oxå pipa iväg nu, bilder kommer i kväll/natt. :-)

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
_WmB_
var där igår oxå , och jag håller med både pelle och madmax 05 om detta!
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Skoj att se er alla som var med i verkliga livet imorse, och få ett ansikte bakom inlägget. Maffigt att glida in till elmia i BMW-karavan också!
Visa användare
59
-Foffe-
328i Touring - 96
Jahapp då var man hemma igen.
Skippade tyvärr träffen efter Elmia nu eftersom jag ska iväg till Värnamo och spela på Mejeriet.
Tänkte därför försöka sova någon timme innan jag ska iväg igen.

Men vill bara säga att det va mycket trevligt idag på morgonen.
En hel del fina små pärlor =O)

Väntar spänt på lite bilder nu. (Eftersom min egna digitalkamera bara överexponerar)

//

- Kristoffer Med K -
Visa användare
39
Larzzon
Bmw 320-86 Mbrun
japp själv så kom man ju inte iväg me sin bmw för den ville inte va me idag på morran men e nu e den igång igen hårt liv lever den.

"Bmw förlänger livet"
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
-Foffe-...Dj nere på mejeriet eller??

Visa användare
59
-Foffe-
328i Touring - 96
madmax :
YES jag står i Schlagerbaren/party baren ikväll och lirar för fullt..

kommer du vara där??

- Kristoffer Med K -
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
-Foffe-..kanske dyker..får se..du får inte dricka ikväll?? annars tänkte bjuda på en öl...

Visa användare
59
-Foffe-
328i Touring - 96
Haha nej jag ska ju köra hem också...
Så ölen får vänta tills inatt när jag kommer hem, men är sugen som fan nu.

- Kristoffer Med K -
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Var idag på coop, roligt och träffa de som kom.

Trevligt med karavanen upp till Elmia.

Sedan träffades vi igen på coop efter 16.

Sedan åt vi lite mat och efter det så plåtade Micke bilarna.

Väntar med spänning på bilderna.

Hoppas vi kan göra om detta igen nästa år.
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Tack Peter för att du ordnade den här träffen! din lille son han var ju för gullig:-)

Det var jättetrevligt att träffa alla er som kom till Coop efter 16.00. Det var fint väder och allt var perfekt!

Vi var några stycken som senare åkte iväg och tog lite bilder på våra skönheter, så jag väntar oxå med spänning på bilderna som Micke och Anna tog med sina proffskameror.

Efter att vi ätit klart, fick jag ett SMS om att det skulle bli race kl.21.00, så vi åkte dit några stycken för att kolla in läget ... det var tusentals med bilar ! Tyvärr tappade vi bort dig POWERM i vimlet av alla bilar ... När vi väl hade parkerat, så fick vi besked om att att racet skulle bli på annat håll, så vi gav oss där, och sa hej då, och lovade varandra att ses/åka snart på en ny BMW-träff.

Hoppas vi ses snart igen, alla BMW vänner!

Mvh
Maria

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.