|
Sida 11 av 15
|
|
|---|---|
|
Nu e det panik... Har tidigare i tråden diskuterat att ev ha följe m Jimmy och E36 från Hbg uppåt landet. Visst inga problem, vädret blev ju bra till slut. Bara ett problem... Hade bestämt med en kompis till en kompis som har jobbat på BMW att han skulle göra en insp 2 "light" på min bil imorgon. Men nu har han "gått under jorden" idag, får inte tag i han... Det verkar kanske löjligt och konstigt, men jag kör inte till J-köping utan att ha bytt olja m.m. Kan bara inte utsätta min bil för det... Så följande fråga är ju, om ngn har kunskap, tid, lust och möjlighet att "hjälpa" mig lite imorgon med detta. Givetvis mot ersättning... Det som behöver göras e: *Byte av samtliga 3 oljor *Byte av samtliga 3 kilremmar *Byte av soppa-olje-luftfilter *Byte av tändstift Finns i norra skåne. Sjöberg |
|
|
peter78w Nytt nytt instrument monterat i bilen idag... så nu ser man ju färd datorn igen *L* Halvljusautomatik aktiverat samt språket ändrat till engelska. Kostnad 4600kr. Vi är 2 el. 3 bilar från örebrotrakten... startar 07:30 så vi bör hinna med marginal till A6... fast telnr är noterat om vi skulle ha problem att hitta! Fråga: Vi som kommer från grännahållet passerar vi A6 innan Elmia eller blir det efter Elmia? Man åker ju inte där varje dag *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Provkörde nya 325:an medans jag hade bilen på service idag... kan bara meddela att det gick riktigt bra *L* Fullutrustad med navi o dvd sportchassi o den nya styrservon allt annat lull lull. Imponerande bil som man mycket väl skulle kunna tänka sig att äga... //Niclas Pärlan Länk |
|
| Ni passerar Elmia innan A6, men avfarten efter är den till A6. Så det ligger ganska nära. | |
|
F-n, glömde ju säga hur man får tag i mig. Går bra att ringa på 070-6455322 om ngn har intresse... Sjöberg |
|
|
Vill nån slå en signal är det 0737-14 82 25.Kommer till Coop på lördag FM. Vaddå taket på coop? |
|
|
Antar de syftar på den övre parkeringensplanen vid coop. |
|
|
Japp, det är just det jag syftade på! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Peter: Har du bytt nummer??? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke är så putsgalen nu att jag funderar på om jag inte måste tvätta och putsa min bil så att han kan parkera här när han kommer. *S* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" |
|
|
Amet: har du mitt nummer elle?? Har inte kört nåt än, ska ta ut den efter jobbet idag! MUMS!!! kl 10 på coop taket då =) |
|
|
Japp...Använder mig av kontatkortet så länge då min son tappade telefonen ner i toastolen..ushh Blää! Varken telefonen eller kortet fungerar längre, så väntar på nytt kort! Tror jag hade inte velat använda den ändå efter toabesöket. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nibban jag har inte ditt nummer, har du mitt? Nu ska jag byta till sommardäcken har ej kört bilen med sommardäck ännu det blir nog säkert en härlig känsla. |
|
|
Amet: U got m@il Härligt å höra mutti! Äntligen på me sommar-ostarna! Själv tycker jag de är dumt å ta av dom!! =) ///M5-POWER |
|
|
h0h0... Funderar starkt på Elmia jag med. Jag är en ny BMW-ägare :D Lär bli mobbad om jag kör dit min hög, haha. Näärå... Vad kostar det? Aldrig vart där. :E //tompa |
|
|
Ingen mobbar någon som kör BMW! Kom dit, Ju fler vi är desto roligare blir de! ///M5-POWER |
|
| Nibban nu är ostarna på, jag är genomsvätt nu ska tag mig en dusch nu. | |
|
HAHAHAHAA!!! Gött amet! Ring mig imon då så åker vi tåg till coop! =) |
|
| Nibban ten four. | |
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.