|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Denna bilen är ännu ett exempel på smaklös "stajling" enligt mig.. Länk |
| Håller med. Riktigt smaklöst. | |
| AHA var det där min gamla åkgräsklippare och 1.2 ton glasfiberspackel hamnade?:)) | |
|
Ser ut som en gammal Opel Manta nån mergat ihop med en BMW i photoshop. Fruktansvärt ful! ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Nummerskylten talar sitt tydliga språk UFO :-) |
|
|
Hur kan man lägga pengar på något så gräsligt?!?!? Sjöberg |
|
|
Hmm okej dom som stajlar för jävligt men trots det verkar ha sponsorer och gör mer om man säger gedigna jobb. DÅ kan det i alla fall finnas pengar att tjäna på det. Men den bilen är ju enbart smaklös (läs:grotesk) och kan väl inte ha inneburit mer än en stor kostnad? |
|
|
Varför blir jag inte förvånad att den verkar rulla med Ukrainska reg.skyltar? Bilfördärvarnas förlovade land ;) Finns förresten en FSO Polonex (polsk) som kör i Sverige ibland som är "ombyggd" till en E28/E30 i fronten.. lite blandat. Mycket smakfullt ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
visst är den ful ingen snack om saken..men den är nog bara ''stylad'' för att göra väsen av sig..UFO reg oxå så man fattar lite i allafall eller meningen med den..typ.. men aldrig att man kör med den..inte på denna planet.. |
|
|
Fronten var det gräsligaste jag sett, men tänk er bilen utan vinge bak(eller mycket mindre) och en helt annars front , då skulle den bli rätt läcker, ändå, eller ....kanske.....jo |
|
|
herre gud den ser ut som en gnagare hehehehe Why walk when u can drive |
|
|
Usch. Illa..... :/ //Fredda |
|
| Usch så gräslig!!!! | |
|
Borde vara olagligt att förstöra en bmw så. BMW, när du älskar att köra! |
|
|
hahahahaha, hemsk:D //Danne Länk Länk |
|
|
Då tycker jag denna volvo är något fulare faktiskt Länk :) Länk |
|
|
det är tur iaf. att alla inte har samma smak.. då skulle allt stå still & ingen skulle vara Dare 2be different |
|
| volvon är snyggare isf, hehe mer smakfullt gjort:) | |
|
Det är dessa bilar som gör att bmw sjunker i status! tur de inte va i sverige! |
|
|
Jag blir matt när jag tänker på vilka pengar och tid som lagts ner på att få fram ett sådant as. Hoppas att ägaren är nöjd... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Eeeehhhh??? Hur mår människan? fy f************n!!! Får allt starkare böjelser för det strikta originalskicket..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.