|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
trot om ni vill... -killen i den övertända ferrarin överlever (!) och stämde arrangörerna och fick 6 millioner kronor pga det var pace-bilens fel att han fick väja undan sådär. Länk | |
|
Fy fan!!!! skulle inte vilja ha suttit i den Ferrerin! Trodde aldrig jag skulle säga den frasen =) |
|
|
FERRARI skulle det ju stå.. Mvh Jerry |
|
|
ajajajaj, Ibland är livet ett mirakel, helt otroligt att killen överlevde. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Vilken jävla smäll !!! |
|
|
Överlevde ja....Undrar om han blev helt "hundra återställd" efter det där? Tvivlar.. Mvh Janne. |
|
|
eh...vilken jvla pacebil??? *BAWORAK* |
|
Njuren |
OMFG! BMW - i nöd och lust? |
| Jag håller med, vadå pacecar??? | |
|
Pang. Pacecaren åker först i fältet, men jag fattar inte varför det skulle vara hans fel? Var inte bilarna bakom informerade om att pacecar fanns på banan? |
|
|
Vilket djävla väder att köra race i... Kan ju vara typ bra om man ens ser en eventuell pace-car... Ser onekligen väldigt svårt ut att överleva. Flera av bilarna kör dessutom med släckta ljus.. Insane!! /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Jag undrar hur den Ferrarin var byggd eftersom den exploderar på det viset, hade han bensinen i en papplåda i fronten eller, hört talas om säkerhetstank? Fredrik M |
|
|
acey: vad jag minns enligt kommentar på annat forum skall tydligen pace-bilen sänkt hastigheten väldigt abrupt. Dvs det blev "kösmäll" där pace-bilen bedömdes som vållande och därmed blev arrangören ansvarig. /G |
|
| Nu fattar jag varför man ska "asbestkalsonger" när man racar.... | |
|
hittade andra delen på den första sekvensen. Länk |
|
|
Var är sjukvårdana? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| FYFAN! Varfan är ambulanspersonal? | |
|
Stackars j*vel... han slår i huvet rätt hårt när han försöker resa sig, alltså.... ___ Vanliga fel på E34: Länk |
|
|
fyfan, skrämmande Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Fin Ambulans personal, tror ni det är Dr Watkins (eller vad F1 Doktorn heter/hette) Hur kan de låta honom få röra sig, han kan ju ha bruten nacke eller nåt... Otroligt. Hans hjälm såg ruskigt bränd ut. Brännskador skulle vara det värsta att råka ut för tror jag. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Helt otroligt att han klarade sig!!!! "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.