AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.943

Ang. Forumet och design.

Sida 4 av 4
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Det som är lite roligt, är att det ofta är personer som inte själva äger en BMW, som främst vill ändra på forumet och framför allt få till ett "off-topic-forum"....det känns som om de också vill vara med och få ta del av gemenskapen och den samlade tekniska kompetensen som faktiskt finns i forumet!

De ser nu godiset men kan inte komma åt det eftersom de äger "fel bil"... ;o)

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
Vem säger att ja inte ägt BMW innan och vad säger att ja inte fattar nått om Bmw bara för deT? Ja vill inte ändra på det bara för att ja är ny här, och ja har inte i planen att få det ändrat men ja tycker bara att det är ett fult forum med otroligt bra information!

Och att detta är sveriges största oberoende märkesinriktade bilsajt tror ja först på när ja ser bevis för det säger alla märkesforum om sig själva!

Liste - Forumets förträfflighet har ja redan stött på och det men ja tycker bara det är synd att ingen mer tycker det vore roligare med ett PHP forum för det är såpass mycket snyggare och oftast varmare färger!

Sigdarve - Vad är det som gör hondaklubben opersonligt? ja skulle faktist villa säga tvärt om hehe.. det är mycket mer lättläst text och inte lika krångligt att hitta sig fram!

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
li
1.959
liste
535i -89
"Och att detta är sveriges största oberoende märkesinriktade bilsajt tror ja först på när ja ser bevis för det säger alla märkesforum om sig själva!"... Autopower snittar 5-600.000 besökare per månad och har snart haft 20.000.000 besökare sedan starten. Igår besökte nästan 21.000 personer sajten. Det är BEVISET du söker. Kolla gärna vad de andra svenska märkessajterna har - lovar att du inte hittar en större.
li
1.959
liste
535i -89
Fick fram lite siffror från andra märkessajter från senaste månaden:
Turboperformance Club (Volvo) - runt 3.000 besökare per dag
GTi-klubben (VW) - 3.000
STCS (Saab) - 2.500
Opel Sportclub - 1.000
Nordic Audi - 850 (denna siffra ter sig väldigt osäker i mitt tycke)
Hondaklubben - 500
Ford Motorsport Club - 150
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
dom där sista siffrera måste du hittat på själv för hondaklubben har c.a 4ggr så mycket! bmw kanske har mest besökare! skicka sidan där du läste det så tror ja dig!!

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Saxat från hondaklubbens hemsida 2005-02-26 kl. 17.19:

BESÖKARE
Lördagen den 26 Feb 2005

Klockan är : 17:18
Besökare Nu: 18
Idag: 280
Snitt/dag: 1 115
Rekord: 5 379
Totalt: 1 242 767
Sedan: 020404

En "flugskit" om man jämför med autopower! ;o))

Mvh

li
1.959
liste
535i -89
Hittat på? Jojo... Alla siffror är tagna från respektive sajt.
Hondaklubbens siffror har du här: Länk
Autopowers här: Länk
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
Detta är också tatt därifrån Snitt/dag: 1 115

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
SKIT SAMMA LÄGG NER DEN HÄR TRÅDEN NU

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
li
1.959
liste
535i -89
Jag tittade på senaste månaden. Då är Hondaklubbens snitt 528 besökare per dag. Du behöver inte bli arg för att du blev överbevisad. :)
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
Nä men det står också att det är 1115 användare där i snitt per dag, var det inte du som lämna diskutionen haha..

Ja vill inte ha mer mail nu:P

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Kristoffer, sedan starten ja! Men det känns som det är en hemsida lite på dekis... ;o)

Tittar man på detaljstatistiken den senaste månaden, är det ca 400-500 besökare per dag!

Mvh

Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Inte för att jag har råkoll, men vad jag har sett, så finns det ingen annan site lik denna, som kan konkurrera med Autopower! Rätt otroligt egentligen! Undrar hur det kommer sig!?
/Anders
Kr
74
Kristofer86
520IA M-Paket -99
okej, men sluta skriv i denna tråden nu.. ja vill bara påpeka det och nu jhar ja gjort det och ja har fått ganska mycket respons hehe..!

//Kristofer Göthe
Västragötaland.
Civic Hb -94
SpineKracker
Forumet är inte oorganiserat utan tvärtom väldigt lättöverskådligt och informativt. Då jag sitter på modem är jag tacksam desto mindre grafik det är på sidan.

Och SpineKracker fick sista ordet i tråden... =)

E30, för att man vill.

Mer GO än SHOW är mitt motto.
Håller med om att vi klarar oss utan en massa smilgubbar och bilder överallt. Dock så kan det blir lite oöverskådligt när trådarna börjar bli för långa.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.