|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej,de vart ju fina bilder du fick till (Ras,mus) Länk |
|
Ras.mus |
Ja, hoppas de visade bilen i dess vackra elegans! Vill du ha originalen så säg till, de är mycket större... |
|
Det var trevligt att äntligen få "sätta ansikte på användarnamnen"... :) Bl.a. Razvan från "Höör City"... Mathias från Lund... Fredrik från Hufvudstaden...nybliven körkortsinnehavare! ... Tack Kalle för vägbeskrivningen...jag höll E6an hela vägen, men till slut trodde jag att jag hade missat någon avfart, eftersom jag plötsligt var på väg mot Trelleborg/Köpenhamn...men så stod det Ystad! Då trodde jag att "jaja, jag får väl leta mig tillbaka inåt Malmö på nåt sätt"...men plötsligt var jag vid trafikplats Hindby och insåg att jag var NÄRA. Körde visserligen fel i sista rondellen (var på väg mot Limhamn) men insåg det ganska snabbt och vände...Tack! --- Det var ju 2 st svarta M3 E46 på plats, någon som vet vem det var? / Joakim Länk |
|
|
Nu kollade jag dina bilder, Mathias...och nu ångrar jag att jag inte vände bilen som jag sa... :) / Joakim Länk |
|
|
Hade gärna varit där men dottern behagade att komma till världen i lördags. Ska försöka komma neråt nån annan gång... /Johan *Stolt pappa till Filippa 16/4-05!* Min bil: Länk |
|
|
Verkar ha varit en trevlig träff! :) Grattis Johan!!! |
|
|
Ja, det var en väldigt trevlig träff, tycker jag :) Kul med alla långväga gäster som man inte träffat förr! ufo, Tur att du hittade till slut :D Du hade nog haft glädje av Navi i bilen, får jag känslan av :) En av de svarta M3E46:orna (Den med BBS Challangefälgar) tillhör sydsektionens sekreterare David. Den andra vet jag inte. Johan, Gratulerar!!! Du och Filippa är välkomna på nästa träff, när det nu blir :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jo, den första 330n jag tittade på hade navi...men jag ansåg att jag inte hade någon användning för det...hmm...och tyvärr är mitt lokalsinne (eller rättare sagt avsaknaden av det) ökänt i bekantskapskretsen... :) / Joakim Länk |
|
|
Ufo: Du får ställa bilen rätt nästa träff :) Det var väldigt trevligt, och en underbar start på Bmw säsongen. Johan: Gratulerar! Nu förstår jag varför du valde kombi :) Ser framemot att granska dina fälgar vid givet tillfälle. Någon får förklara för Razvan att Höör city inte existerar :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar :) Wendtan: Inte granska med lupp va ;) /Johan *Stolt pappa till Filippa 16/4-05!* Min bil: Länk |
|
|
Fler bilder upplagda ---> Länk Var ni inte fler med kamera? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Trevliga bilder, trevliga bilar :) Ser framemot nästa träff :) Mvh från Höör- Metro City |
|
|
Mer bilder ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.