AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
8.928

Vårträff i Malmö 2005 - På Autoexperten (med aktiviteter och rabatt)!

Sida 1 av 5
BMW Club Schweden - Sydsektionen och Autoexperten i Malmö inbjuder till vårträff med ett lite annorlunda tema än vanligt!

Lördagen den 16/4/2005 bjuder Autoexperten i Malmö in samtliga medlemmar i BMW Club Schweden till en tematräff med diverse olika aktiviteter. Autoexperten är en rikstäckande kedja som säljer original märkesdelar och tillbehör av högsta kvalitet. Ett urval av de välkända varumärken som tillhandahålls av Autoexperten: Brembo (bromsar), Sachs (kopplingar och stötdämpare), Hella (belysning och elektronik), Castrol (olja/smörjmedel) och ATE (bromshydraulik). Dessutom finns ett brett sortiment av tillbehör, bilvårdsprodukter, verktyg och allt annat som hör till bilen!

Träffen pågår mellan klockan 13:00 och 18:00 och förutom fika bjuds vi bland annat på följande:

*10-30% Rabatt på hela Autoexpertens sortiment!

* (Cirka) 13:00-14:30 är Dennis Rajko från Castrol på plats och berättar om olja och smörjmedel. Fina erbjudanden på Castrol-oljor!

* Sachs/matab bjuder på gratis stötdämpartest i Sachs avancerade testmaskin och berättar om kopplingar och stötdämpare!

* matab broms testar din bromsvätska kostnadsfritt, visar upp Brembo MAX slitsade bromsskivor, hålborrade bromsskivor samt ATE Racingbromsvätska, och berättar om sina övriga produkter.

* Magnus Lindvall från Lahega berättar om och svarar på dina frågor om bilvård. Bunkra upp med vårens alla bilvårdprylar!

Vad?: Tematräff hos Autoexperten i Malmö
När?: Lördagen den 16/4/2005, Drop-in klockan 13:00-18:00
Var?: Autoexperten, Östra hindbyvägen 30, Malmö.
Vem?: Alla medlemmar i BMW Club Schweden! Är du inte redan medlem kan du teckna medlemskap på plats – det lönar sig!

Kontaktperson BMWCS: Kalle Hansen, 0708-495654, kalle@autopower.se

Maila/skriv gärna här i tråden och föranmäl er!

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Jag kommer! Förhoppningsvis med m-sportpaket med mera :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Jag kommer också, utan M-sportpaket, men dock med sofistikerade original-navkapslar på mina v-hjul ;))

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Med lite tur har jag fixat körkortet tills dess så vad skulle då passa bättre än en liten tur ner till min gamla hemstad Malmö:)

Så med resarvation för jobb/inget körkort så kommer jag gärna.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Olof: De är i mitteln av April. Chanserna för snö får ses som ringa.
Snälla sätt på sommarhjulen tills dess.... :)

Länk
Mjae... kanske blir det hiviga 15" original alu-fälgar då ;)

/// Olof

Länk
Kanske vore nåt :) Är inte BMWCS medlem nu men man kan ju som sagt bli igen...

/Johan

Min bil: Länk

Så länge det inte är plåt så får det vara hur hivigt som helst :)

Andersson: Blir det med eller utan e46a?

Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
Vem vet jag kanske kan tävla om förstaplaseringarna bland deltagarna med längst resväg?:)

/Fredrik

Johan: Jag ser fram emot att beundra dina fälgar om du fått på dom tills dess.

Att inte vara medlem i Bmwcs är lite som att äta pinnglass utan pinne. :)

Länk
wendtan: Brukar äta sandwich ;) Ja jag hoppas att allt är på redan i slutet av mars. men man vet ju aldrig :(

/Johan

Min bil: Länk

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
Wendtan:
Förhoppningsvis blir det med E46an. Ev. så har vi en "ny" bil till på g. Förhoppningsvis en lätt beg. E46 och isåntfall är chansen ännu större att det blir E46 i någon form.
Jag ser helst att jag slipper åka så långt med Compacten. Har gjort resan Malmö-Sthlm med den ett par gånger, tro mig den hör inte hemma på motorvägen:)

För övriga ska det bli trevligt att träffa alla skåningar från autopower:)

/Fredrik

Det här låter ju skoj! Dyker nog upp i nyrenoverad vit 540iA med M-system 1 :)

Olof,
Oh... James? :D

MVH,
E38B12
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Jag och brorsan dyker nog upp i.... var det nu blir :)

/Johan Tryggvesson

-Raka sexor låta bäst-
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Wendtan hur var det nu, erkände du inte motvilligt på telefon nyss att du insåg att en kombi skulle nog passa med kåk och unge väl? Det blir en Passat 1.8i 99 variant med drag och en 924 turbo som passar i budgeten med hus och unge väl?:))
As¨ken
Kalle: Kan vi porta en viss alpinvit Kryss3 från denna träffen? :)

Asken: Passat 1.8t kombi är rymligare än du tror :)
Sen skulle jag aldrig införskaffa en hitlerkälke av den digniteten *huamenmej* Motorn måste sitta bak har jag hört, på dom bilarna iaf.

Länk
Det ska nog gå att ordna något pris till den som åkt längst för att besöka träffen :-)

Mvh,
Kalle
_____
Bekräftat nu att representanter för NDI (Nordisk däckimport) kommer att vara på plats och visa upp Toyo gatdäck och racingdäck samt aluminiumfälgar - specialpriser även på dessa produkter!

Mvh,
Kalle
_____
E38B12: Immer James, ja!

/// Olof

Länk
Kalle,

Borde vi inte undersöka om man kunde få dit någon representant från Marshall tires? ;)

Jag kommer säkert.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.