|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Väderleksrapport: Lördag O 5 m/s. +16 / +8°C. Klart till halvklart och uppehåll. Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
kommer Länk |
|
|
Har nu stationerat mig på skånska landsbyggden redo inför morgondagen. 325an var tvungen att gå norr ut och E30in står i garaget och vilar så när den förmodligen ända rumphugna bilen rullar in vet ni vem som kommer=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fredrik, Välkommen! Glöm inte stora plånkan :) Senaste nytt: 20% Rabatt på alla Sachs Performance väghållningssatser! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Grrr, det där hade suttit som en smäck på röda faran men pallar inte fara ner till Malmö. Kom nyss hem från en natts jobb. :-( Ni får ha så trevligt och vädret verkar ju bli bra! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det var inte mkt trafik på autopower idag.. antar att alla är ute och putsar :-) någon som vet hur många vi blir? Micke, det blir ingen riktig träff utan autopowers egna putsnisse... om inte du kommer så blir det ngn annan som får visa hur man putsar och det vill väl ingen? De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
Någon som vet hur många som kommer? elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Eftersom ingen anmälan har varit nödvändigt så vet jag inte hur många som kommer. Uppskattningsvis så blir det 20-30 bilar. Kanske mer, kanske mindre. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag kommer ner om en runda och snackar lite skit med allt och alla...alltid kul att träffa lte bmw skadade individer Iofs behöver jag en koppling till 545an ;) /Pelle |
|
Ras.mus |
Ja, det var en trevlig träff. Lite för få bilar kanske men folk har väl inte hunnit få ut dem än? Fick ju provat dämparna och de funkade finfint! Puh!! Slipper man köpa såna på ett tag i alla fall!! |
|
Någon undrade vad "röda faran" var, här är den! ---> Länk Mugge: Den har jag inte ens börjat putsa på ännu. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ingen som har bilder från träffen? De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
Ja har, men väntar tills Micke kan lägga upp dom. Har inge vidare med webutrymme för tillfället. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Ras.mus |
Jag har en del bilder.. Inte jättemånga och inte jättebra bilder men de kommer upp på... Länk OBS. Inga superbilder, tog bara några i farten på bilarna.. |
|
Tyvärr verkade jag missa en del pga min sena ankomst, bl a Tryggvessons nyaste E30 som enligt uppgift var riktigt läcker :) Men det var trevligt ändå och man fick hälsa på ett par nya ansikten. 02-orna var verkligen stämningshöjare! Micke: Snygg! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Maila era bilder till Touringklubben@gmail.com så ska jag lägga upp dem så fort jag hinner. Jobbar 19-07 hela helgen så det kan ta någon dag... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Ras.mus |
Hur mycket kan du ta emot i din mail? Mina bilder ligger på 51MB för 29 st (i jpg-format förstås)... Fast du menade kanske inte att alla som tagit bilder kunde skicka dem till dig så att du lägger upp dem på klubbens sida? |
|
Rasmus: Jo de menar han. Gmail brukar kunna ta emot de mesta. De brukar vara SMTP servern som sätter begräsningen för hur stora filerna får vara. Håller du dom under 10 Mb styck så är de grönt iregel. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ni som vill kan FTP:a bilderna till mig. ip: mugge.no-ip.com user: bmw pssw: bmw så kan jag lägga upp dem så länge. skapa en mapp med ert namn och lägg filerna i mappen. De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
Jodå, jag menade att alla kunde skicka sina bilder till mig och nu är dem första uppe ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.