|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Gott! De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
Jag kommer, som det ser ut nu! :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
Ras.mus |
Blir nog att jag tar mig ner också, kan jui inte låta Seven bli ensam herre på täppan! |
|
Om jag har förstått det hela rätt, så är det bara BMWCS-medlemmar som är välkomna? Skulle man bli lynchad om man kom dit som icke CS-medlem för att träffa folk och glo på bilar, eller är det riskfritt? =) Inte för att jag kommer att dyka upp, är ca 1176km mellan Umeå och Malmö (skulle iofs ta hem långfärdspriset...hmmm), men det kanske finns andra ikce CS-medlemma som skulle vilja dyka upp? |
|
|
Erik, Parkeringsplatsen är ju inte olaglig att beträda, oavsett om man är med i BMWCS eller ej :) Om man däremot vill utnyttja erbjudandena så måste man vara medlem. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
Nöjd E30 ägare |
Seven: Detta vore ju ett ypperligt tillfälle för en liten E38 träff:) Nu är det ju så att jag inte har någon E38 (i trafik) än... Men den gamle röde harven kan jag nog få liv i :) Eller så får jag åka med Greve Maltéus i hans "släde". Söndagen den 1 maj så skall sjuan rullas ut i förhoppningsvis lite trevlig vårsol med ny införskaffade 6xvita från Förenade bil. Så om du kan vänta till efter det så kan vi ta våra sjuor och lufta dem tillsammans Seven:) En allmän fråga ang. vita bak till E38 (klarglas facelift) Har hört någon nämna att det inte är bara att klicka dit dessa på min gamla -98.a. Att det skulle fattas någox "sockel" som inte medföljer, stämmer detta? Någon som har erfarenhet av BMW original vita bak till E38? tack på förhand. Mina entusiastbilar: Länk |
| Jag funderar på att åka från Göteborg, men i så fall bli blir det nog snarare i en gul RS än i min 750 :) | |
|
J.L, Du som har haft så många sjuor...och ändå missat poängen med en sjua? :D Givetvis ska du inte låta dig plågas i en plåtburk, när du kan åka ståndsmässigt och med 3-4ggr milkostnaden :D Välkommen, oavsett åkdon! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Hehe visst har du en poäng :) Men för en snåljåp som mig tar det emot att ta ut den stora pengaslukaren när oljebrännaren alltid står fulltankad och ständigt beredd. Men jag skall lova att fundera på saken om det nu blir av :) BMW CS #5139 |
|
| Skall bli trevligt att åka ner till Malmö och fika :) | |
|
Kalle Hansen Så om jag förstått det hela rätt så krävs endast medlemskap ifall man vill utnyttja div. rabatter, således om man skulle få för sig att komma några killar i en bil så blir man inte avvisad från platsen ifall någon ej innahar eller strävar efter att inneha ett medlemskap i bmwcs? ;) |
|
|
Nijje, Som sagt, det är inte otillåtet att beträda parkeringen så länge ni inte stör/förstör för oss andra. Träffen är som sagt primärt till för BMWCS-medlemmar, men om ni vill komma och kolla och snacka ändå så ser jag inget direkt hinder för detta, mer än att ni inte äger tillträde till butiken efter ordinarie öppettider och inte kan utnyttja erbjudandena. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
helt rätt!! det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
marw |
Hej Jag är grymt sugen komma över. Måste man vara medlem? Hur gör man för att få medlemskap? Mvh, Martin |
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag skall göra vad jag kan för att försöka komma förbi. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Vi hoppas att det kommer att finnas möjlighet att teckna medlemsskap i BMW Club Schweden på plats! Som sagt, ni som inte är medlemmar, och inte har för avsikt att bli medlemmar, är välkomna att komma och snacka samt kika på bilarna. Ni får givetvis handla i butiken, men till ordinarie priser. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
glöm ej ta med medlemskortet...annars ingen rabbat!! det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Det här verkar ju blir riktigt trevlig! Många roliga bilar och människor. Min underbara 540 blir dock inte färdig förrän nästa torsdag, så det blir 530 på vinterdäck den här gången :P MVH, E38B12 |
|
|
Blir nog att man tittar ner med e38'an. Så nu är vi tre stycken, eller!? Någon som vet hur vädret blir imorgon? elpe300 Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.