|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
E38B12, Faktum är att NDI är representanter även för Marshal :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Nu kan jag låta hälsa att det kommer en kommitté från våra bröder och systrar i BMW Club Danmark och visar upp sina ofta väldigt välskötta och fina bilar! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Jag tror minsann vi får döpa om det till "Internatinell Vårträff..." Kalle :) | |
|
Om jag fått "lappat ihop" bilen tills dess så kommer jag! Har en del som ska svetsas mm.. Vi synes! //Eddie - Freude am Fahren\\ |
|
|
Jag är inte medlem i BMW Club Schweden man måste va medlem för att komma eller?? Toni |
|
|
Toni, Jupp! Medlem blir du på Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Lite tråkigt att komma dit som esammen cocaine-slädes ägare. Inga andra 7or som tänker rulla dit? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven_ Ensam är stark, + så kan alla stå och dregla över din E38 och inte massor av bilar ;) |
|
|
Låter kul! Kommer! MVH / Jacob |
|
|
Seven,jag kanske kommer. Länk |
|
|
*10-30% Rabatt på hela Autoexpertens sortiment! Då kanske autoexperten kommer ner i samma priser som för BMW orginaldelar ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
jasså.. är det så? har du något exempel.. kan ju vara bra att veta.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Jag skulle köpa ett pendelstag till bilen. Åkte till Autoexperten i Nacka i tron om att dom skulle vara billigare än BMW. Det var dom inte. Det skiljde en hel del. Jag kommer inte ihåg den exakta skillnaden, men det var runt en 100lapp. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
oki.. då får man vara vaken då.. ! det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Det verkar som om det inte har framgått helt tydligt att även om denna träffen har ett tema, så är Ni om medlemmar i BMWCS varmt välkomna även om ni inte vill/ska handla något! På Autoexpertens parkering ställer vi upp våra BMW's, och det finns möjlighet att helt enkelt gå runt och njuta av alla vackra bilar, och snacka med folk. Välkomna! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kan någon ge mig en lättbegriplig vägbeskrivning...? Jag tror jag kan komma, och isf kommer jag från E6an norrifrån... / Joakim Länk |
|
|
Joakim, Väldigt enkelt: Länk Följ E6 hela vägen. Ta av vid ystadvägen. Sväng av (höger) i rondellen, kör ystadvägen i cirka 500 meter, sedan tar du vänster, sedan höger direkt så är du på Autoexperten. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Autoexperten är den som ligger på andra sidan MECA (gamla MBD) va? Blå,Vit, Röd fasad va? De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
Tack Kalle. Jag blev NÅGOT klokare... / Joakim Länk |
|
|
Stämmer, Mugge. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.