|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
rsarits |
Sedan beror det på vad man menar med ///M-bil. Z3an som frun har och 530:n som jag har är båda utrustade med M-sportchassi, ingen av dem har M-märke, men förmodligen hade det gått att få med när bilarna var nya. Tilläggas skall, att ingen av bilarna har emblem i bak över huvud taget. |
|
kul att läsa i denna tråd =) själv när jag var ute o åkte lite igår så kommer jag ikapp en vinröd metalic e34:a, ser att det sitter nått på VÄNSTER sidan av bagagelukan, kör lite närmare, där står det "M5 V6" måste varit nån prototyp eller nåt hahaha =) mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Är det okej att sätta 523-emblem på en M5? | |
Niclas.S |
De e klart man får, mindre chans att den blir snodd ;D OO=00=OO |
|
Strunt samma, folk har väl inte samma örnkoll som en del här kanske. Såg en röd e30 (typ 318 eller liknande) i sthlm häromdagen. med texten "m-trä" på bagageluckan, verkligen hemmgjord. det e humor tycker jag. |
|
|
bjoerck: Kungen hade ju 518 emblem på sin M5 E28 så då borde ju ett 523 emblem också funka ;) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Kompisens flickvän har ett ///M bak på sin 316 compact. Kompisen som köpte bilen åt henne vet MYCKET väl hur fel det är, och tycker att det är skitkul! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.