|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Inget som faller mig i smaken... Länk MVH / Jacob | |
| Skulle ju varit i cerise metallic också... | |
|
Fantastiskt ful. /Micke |
|
Reven |
njae det va inte den vackraste ombyggnationenn jag sett iaf;D ___ Min röda pärla: Länk |
| ser ut som de plockat skärmbreddare och kjolar från en gammal cheva blazer... | |
| det skojigaste är nog att det ser ut som de vänt splittern upp och ner så den ser ut som ett fågelbad och förmodligen genererar en hel del lyftkraft... | |
|
Såg riktigt illa ut. Breddningar hör hemma på epor och vingar på flygplan.Det var en riktigt plastgris, "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
kennie_535 |
de enda som va någelunda var skärm bredningen men annars FUL |
|
hehe då får väl jag vara det svarta fåret och säga cool:) jag gillar å andra sidan "överstylade" bilar:P //Danne Länk Länk |
|
|
Uschajaj, det var en ruggig upplevelse. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| fälgarna var fina resten var för mycket | |
Niclas.S |
Fan den var ju skitsnygg!! Verkligen DTM-stuk OO=00=OO |
| När man ändå ska förstöra sin Bmw varför då inte andvända slägga eller nåt??? | |
| Vet inte om jag tycker den var snygg eller ful. Den var nog så himmla ful så att den blev snygg från vissa håll? | |
| Hehehehe Nike79 håller med dig, först såg jag den och tyckte direkt ful, men sen så blev den finare. | |
|
Fronten suger fett! Men sidorna och bakpartiet blev riktigt grymt tycker jag, DTM-stuk som Niclas säger.... Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
kolla in framskivorna :) ser ut o vara lika stora som på min Gilera Runner (skoter) Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| 5-serien har aldrig passat i något annat än M-paket och andra fälgar! | |
|
ah det är den haman stylade M5 med 7 seriens strålkastare jo........Skitful framifrån men, resten var skitsnyggt tyckte jag i allafall......... .:Kristijan:. |
|
|
Jag tyckte att framskärmarna med den där Z3 stuket var riktigt snyggt, var fixar man dom skärmarna he he ;)....... .:Kristijan:. |
|
|
Tja, vad säger man... Fälgarna var ju fina i alla fall. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.