AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
10.685

Blåst på prylar ?

Sida 5 av 5
Visa användare
233
CoSmoZ
BMW 750iL
VW typ1 400hk
Porsche 356 Speedster
VW Buss-69 "Slammed"
Suzuki GSXR 1000
Goood... faan va irriterande man blir på såna där bedragare..!!
jäklar jag skulle också åka & ta reda på killen, synd bara att dom kan vara rätt så ostabila & farliga! men det går oxå att "hyra" indrivare från v-ås.. stora skräckinjagande juggar! fast dom vill ju ha bet. för arbetet förståss..

berätta hur det går

/Patrik
Fan vad jag hatar dessa bedragare.
Hoppas verkligen att det löser sig för dig.

Min M3
Länk
Jeppe W
Har det hänt nå mera i detta ärende? Nyfiken....!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Tipsar: Länk

/// Viktor

Mer mos till folket
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
Jag hörde om en kille som blivit blåst.. han skickade dit sina stora farbröder som bar ut den andre killens hemmabiosystem.. dom blev inte polisanmälda iaf :)

Ev
612
EvergreeN
318i Touring E46 '05
Nu har jag också blivit blåst, fast på en dator..

Jag skulle aldrig ha skrivit något i denna tråden, den för otur med sig =)

Men jag ska fanimej se till att "min" bedragare för stå till svars, jag har hans riktiga adress - bekräftad av flera olika personer.
Ev
612
EvergreeN
318i Touring E46 '05
Vill bara tipsa alla som blir blåsta att ringa Skatteverkets växel och fråga efter "folkbokföringen". Där kan man lämna de få uppgifter man har och få de man inte har. Det går till och med att söka på ett visst kön i ett visst åldersspann inom ett visst område osv.

0771-778 778

Och det är inte på något sätt olagligt att söka dessa uppgifter, det är detta som är poängen med offentlighetsprincipen.
Pi
123
Pinky
E36 325 M
Satt å kolla här på autopower nu i kväll å såg mitt gamla inlägg från 05.
Hoppas ingen annan har råkat ut för killen efter mig. Fick fram att han bara va 20 år vid tillfället. Tänkte bar säga att jag nöjde mig med anmälan.
Men det har inte gett något. Får hoppas att han iallafall blitt av med sin instats lägenhet i hallstahammar vi det här laget med tanke på att vid 2005 va han uppe i bedrägerier för ett värde av ca 200000 till både privatpersoner och företag.
Hoppas att folk tar lärdom av mitt misstag och att man även kan bli blåst när man får personens riktiga namn och hemuppgifter.

Jerry
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.