|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Borde ju inte vara några problem för Hartge Z4 5.0 att dra en M3. Samma vikt ungefär (eller lättare Z:a) och 60hk mer i Z'an... Fast jag håller med. Man får en Ferrari 360 Challenge Stradale för samma pengar... eller för den delen en Z8 för midre pengar och det är mil ifrån en Z4 oavsett motor.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
såg ni att det finns en "Hartge M Roadster" i power börsen. Fast det är inte en helt riktig sådan. verkar vara chip+chassi+fälgar. långt i från värsting Hartge Z3. Dock världens längsta varubeskivning :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3c4e: har studerat den annonsen, När man såg allt text först trodde jag att det var en extremt moddad bil men sen så visade det sig vara ungefär det du beskrev:( Måste dock ge killen beröm för avslutningen: "Ring om ni har frågor, gillar alltid att snacka bilar, dock ring inte och ge några skambud på bilen (sånt kan förstöra en hel dag) Tror att en som verkligen spanat in dessa bilar och har lite intresse vet att den verkligen är värd de pengarna..." Mycket trevliga att läsa det där än t.ex. "No casch, No call" "Lånad mail, RING!" "Maila inte för jag svara inte!" "Drömmare gör sig inte besvär" /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.