|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
hallå där pelle ja har mailat dig men inte fått nått svar, jag vill givetvis oxå ha en sådan sats. Länk |
|
|
Ulf; det är detta du menar eller hur? Länk I stället för att uniballen sitter mitt i bulten så skjuter man hela fästet i sidled /Pelle |
|
|
eftersom jag INTE bygger på e30...och framförallt kommer mina egna bärarmar skilja sig avsevärt från std bärarmarna så har jag andra lösningar än e30/std ombyggda armar. /Pelle |
|
|
Iochmed att jag e hobbymekare bara, vill nån duktigare berätta vad det är som behöver svetsas och moddas? Jag har sedan tillgång till att lasermäta=) när jag ska ställa in så det borde kunna bli bra hehe MVH |
|
|
Nu är allt klart...bild mm finns i tråden på rejsa Länk /Pelle |
|
| Stämde det att det var m16x1,5 gänga på uniballen? | |
|
Ja det ska vara m16x1,5mm (jag har beställt det) Jag hoppas att alla har fått sina grejor i brevlådan nu? /Pelle |
|
|
Föresten vilka mått gäller för inre hållaren? E28 vs E30. Tycker min känns stor men de är nog rätt. |
|
| Pelle Persson: Du har inte ett ekstra kit til salu, eller nogen annan? Jag såg inte tråden før du hadde skickat bestillingen til tilverkaren:/ | |
|
Jag såg inte denna tråden før Pelle hadde skickat bestillingen til tilverkaren, men jag vil gjerne ha et kit. E det någon her som vil selja meg ett kit? Kontakta mig på osperstad@gmail.com om du har ett du vil selja. Pelle: Har du ritningar på kitet som du kan skicka til meg på e-post, så jag kan tilverka det själv (om jag inte får kjøpt). Jag kan også betala litt for ritningane om du vil, du har ju gjort en bra jobb med dom!! |
|
|
Blir det fler kit? Vill ha isåfall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.