|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Kolla själva , visst är den läcker! Eller rött: Länk Lite ovanligt med röda o vita E39:or | |
|
den vita var snygg faktiskt! Länk |
|
| Den vita var riktigt snygg... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har sett en vit T i Örebro flertalet gånger, den passar väldigt bra som vit. Och fasiken vet om inte vit som snö är på modet igen nu när trendsättaren Asken hämtade ut en skåpny vit X3a i veckan, med två extra sidor med tilläggsutrustning :) ///MVH Hasso Länk |
| verkligen snygg i vit | |
|
Alpinvitt regerar! Men rött är inte helt fel på 39:an heller, iaf betydligt snyggare än silver som Svensson verkar älska för tillfället. /Krille Min bil: Länk |
|
|
Men även sedanen är trevlig i vitt: Länk |
|
Berra |
Då kanske man är riktigt inne då när man får sin nya 330 i juni?!? |
|
Vit M5:a - inte helt fel.... En ny vit 330 - du vet vad du gör... |
|
|
..som jag sa berra, du är kungen! |
|
Berra |
En på jobbet har beställt en Arktis-blå 320d...Då kan jag hänvisa till det här forumet och säga att han är helt ute då?!? |
|
Vita bilar är fina. Problemet är bara att de måste hela tiden vara nytvättade för annars ser de väldigt dassiga och tråkiga ut. |
|
|
Stavros: nej vita bilar håller sig snygga ganska länge man ser inte att dom är skitiga förän man tvättar bra mycket mer "förlåtande" än t.ex svart och mörkblått f.ö. anser jag att vit inte är någåon färg..... US stilen med vita 760Li är hemsk!!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
JAg blir bara mer och mer nöjd ju mer jag tid jag spenderar bakom ratten imin nya vita x3a så Berra du har gjort helt rätt. Shadowline och individual tonade rutor gör inte bilen sämre om jag skall tipsa om några yttre utrustningsdetaljer. De inre vill jag inte gå in på mallen i dator hos BMW ÅF räckte inte till när all utrustning skulle printas ut..... Asken |
|
|
Asken: Bilder på din X3:a? Vore kul att se! Min bil: Länk |
|
|
Rollof: Fotade lite i fredags får se om det kommer upp till veckan. Mvh Asken |
|
|
Myckert läckert! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Länk Härlig färg!, vit är helt enkelt underbart! denna bilen drar nog till sig en del blickar. Sen skulle jag inte ha något emot denna: Länk =) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hittade den här på mobile, inredning i vitt:)) Länk |
|
|
Asken: Ta och parkera dom tre bilarna vi plockade fram tillsammans och man har en ganska uppseendeväckande vagnpark=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tjena bmwlundkvist, kul att du tycker vita är snygga. Själv köpte jag en 525-02 slutet av januari och tyckte att man var lite off för den var vit. Dock efter lite tvätt och puts vande man sig vid färgen. NU tycker jag det är "häftigt", det är ju inte så många vita i vårt avlånga land och där är ju en och annan "bmwkollega" som lyfter på ögonbrynen.... Vill även tillägga detta: Jag har inte kört BMW innan, men är super nöjd med min. Främst motor och växlelåda. // Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.