|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hade man sådant svar i motorn så skulle jag vara överlycklig!! Lyssna på ljudet,, otroligt.. Länk | |
| oj oj oj | |
|
Snacka om motorcykelljud. Låter hur skönt som helst TurboPower!!!!! |
|
|
Carrera GT han sparlik respons men låter mycket goare, Plus att man kan köpa en sån o köra den på gatan :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wankel är fint.. Nästan mer imponerande med Porsche som wendtan säger, ha nästan samma respons i en icke-wankel är inte illa. mvh Johan. Länk |
|
| 4-skivig vankel. | |
|
Sådan var min tomgång på 525´n jag hade när jag fick ett felaktigt trimchip av BSR! ;) ------ BMW CS #04839 |
|
|
Helt underbart.. heeelt underbart... Svårt att tänka mig att porschen matchar de ;).. Ni har inga ljudupptagningar från dem? Mvh uffe |
|
|
Jag har massor av exempel på att carrera GT matchar det där. Den minsta mpeg:en är dock 8 mb. Någon som vill hosta? Carrera GTn går dessutom rent på tomgång :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det var det porrigaste jag hört på länge! elpe300 Bilen: Länk |
|
| Älskar det! Vankel är läckert! | |
|
wendtan: Försök att uploada till min FTP.. (Vet fan inte om den fungerar ;>).. IP: 80.84.45.137 port: 21 Login: carrera Password: gt (obeservera små bokstäver) |
|
|
Jag kan försöka göra det först ikväll. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
påminner ju om min diesel vid kallstart =) Det finns ingen mer länk, typ när den går på bana eller nåt? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Här har Alfa vän lagt in bild på motor + lite fakta. Länk |
|
| Det som är så häftigt är ju,, att 654cc kan leverera 700hkr. | |
|
OBS!! displacement = 654cc x 4 Rotors = 2616cc Diesel-räsern /Rickard |
|
|
...fast det är ju fyra skivor... 4 * 654cc elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Tarzan325 hann före... elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Otroligt porrigt!! Länk |
|
|
sant,, va för snabb själv.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.