|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad som händer med M5 E39 Ringtaxin? Den ersätts ju med M5 E60. Vore intressant att veta hur den har blivit servad med åren, ev. fel som har fått repareras etc. Finns det information om det på någon sida? //Schnitzer | |
|
Det står i intervjuen med Sabine på M5board att de skrotas efter tjänsten som Ringtaxi efter bara drygt 20.000 km! Här är länken Länk Ett svar från intervjuen med Sabine: "The old M5 felt more like a race car and the E39 is more comfortable over small bumps" |
|
|
vad var det jag sa ?? ;) TACK FÖR DET, Sabine !! - DET citatet måste jag väl spara i min samling ;);) ""Ett svar från intervjuen med Sabine: "The old M5 felt more like a race car and the E39 is more comfortable over small bumps"" - då var den dagen räddat ;) ingen ide att hugga tillbaka, grabbar, jag har redan sagt att jag har respekt för andra uppfattningar också, no problem - "it is only rock'n'roll, anyway" ! ;) M5touring register |
|
|
Tack för länken! Typiskt att inte en del filmklipp som jag hittade där fungerade. Måste skaffa fler codecs tror jag. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Länk Här är en film när Sabine i ringtaxin jagas av Qvarnis i sin M5 E39 Qraftverket |
|
|
M femman: Tack! Ska kolla på den! //Schnitzer |
|
|
Typiskt, inga codec till den heller. //Schnitzer |
|
| Ta ner senaste versionen media player, då ska det nog funka med de flesta format. | |
|
bayerischemotor: Ok, tack! Får prova med det! //Schnitzer |
|
| vlc media player är kanon installerades för halvår sedan funkar klockrent gratis på nätet | |
| Länk länken också | |
|
Bagarn: Tack! Den drar jag hem direkt! //Schnitzer |
|
|
Har fått bild nu, men nu hackar det istället :( Framåt går det i alla fall! //Schnitzer |
|
| Hackade det med vlc spelaren | |
|
Ja! //Schnitzer |
|
| Hmm det va skumt den funkade på min laddade du hem filen eller körde direkt från webben | |
|
Jag laddade hem filen. Skumt! Om jag kör den i Media Player så finns det bara ljud, vilket låter precis som det ska. I VLC får jag bild i alla fall. Både ljud och bild hackandes dock. //Schnitzer |
|
| Den funkar både med Media Player och VLC på min dator! VLC är verkligen kanon! | |
|
Kanske är dags att slänga ut flickvännens dator snart :) Nej, lite mer hade jag förväntat mig att den skulle klara av. //Schnitzer |
|
|
å fy fan va det en tjej som körde framför dom? isf kom han inte om eller körde hon grymt bra? är det nått speciellt i den silvriga M:en framför dom eller har han som kör bara en dålig dag? för jag tvivlar på att qvarnis går sämre än en org? |
|
|
Delerium*: Det är Sabine som kör Ringtaxin framför. Hon är fruktansvärt bra förare och har kört där miljoners gånger. Hon hänger av många bilar som har mer hk pga att hon är så duktig förare. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.