|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Obs!!! Ändrat datum för kommande fikaträff!!!!! Det blir en fikaträff som går av stapeln Kl. 12.00 på Ersboda bilservice för att sedan i samlad karavan gå till det natursköna Tavelsjö och dess "Skotercafe" på Sundlingska gården för en Stenugnsbakad Pizza Finns det frågor så ring eller maila alt skriv i denna tråd!! Mikko: mikkoluiro[at]hotmail.com, 0739474487 Patrik: patrik.nilsson[at]tavelsjo.net, 0702696705 obs ersätt [at] med @ (spamskydd) ___ Mvh Patrik N. | |
|
Jag ska försöka ta mig på den fikaträffen, men jag är inte säker att jag kan än..men jag hoppas iaf=) // Tobias |
|
| Jag ska iaf käka pizza där mitt ute i ingenstanns stället! :-) | |
|
Hmmm svalt intresse :( kom igen nu för fan ___ Mvh Patrik N. |
|
| Kanske xarg och joakim e har vägarna förbi... ;) | |
|
Och jag kommer ju som du vet, Patrik så några blir vi nog... :-) M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
mikko kan inte du ta o maila Lars å dom dären och underrätta, sen passar detta säkert Janne T med familj då det blir en liten utflykt ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
jag kommer ju oxå mvh lars |
|
|
Synd att man är bjuden på 30:års fest, annars kanske man hade kikat upp en sväng! Jobbar ju i Örebro nu så då är det ju inte så långt upp!=) Ha de sköj annars och sladda lugnt, det gör aldrig ja!=) |
|
|
testar den nya signaturen ___ Länk Missa INTE pizzaträff i umeå den 12:e |
|
|
Jag skulle gärna deltagit nån gång, men nu den här gången så ska jag köra upp till Tärnaby. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
Hej o hå....Tyvärr igen,kontrakterat mig för festligheter den dagen.. Hoppas komma igång till snösmältningen hur som helt :) Håller just nu på att fundera varför mitt stackars höger halvljus "ballat ur" på 735:an. Säkert någon lödning i någon av dem två reläerna inne i LKM som "släppt". Plus att batteriet är "ihopfruset" på M535:an upptäckte jag idag...Ska inhandla ett nytt i "morr'n". Mvh Janne. |
|
|
väl mött ni som kommer imorgon Mikko: ring mig när ni åker från Ersboda bilservice så jag vet när vi kan mötas upp på sundlingska!! ___ Länk Missa INTE pizzaträff i umeå den 12:e |
|
|
jag kan tyvärr inte komma i morgon, elektrikern skulle komma då + att jag troligtvis far och kollar på en bil som jag kanske ska köpa snart... nästan gång ska jag nog försöka komma.. // Tobbe |
|
|
Jag hämtar Tracker på väg till ersboda , sen får vi se om 2 andra polare dycker upp i var sin bmw !! mvh lars |
|
|
härlich :) så ska de se ut ___ Länk Missa INTE pizzaträff i umeå den 12:e |
|
|
Hej! Tänkte bara kolla när och vart nästa fika träff ska va? Få se om jag dyker upp på den (va ju ett tag sen sist så...), den här gången kanske med en "ny" BMW;) // tobias |
|
|
första lördagen i månaden kl 14.00 ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Ja, då va det klart....dyker upp med en "ny" bil på lördag på träffen;). Vad det är får väl nyfikna personer vänta och se...kan säga så mycket som att det är en 87a och den har gått "bara" ca 18300 mil, resten får ni se:P // Tobias |
|
|
hej grabbar !! visst är det fika träff i helgen ... mvh Lars |
|
|
Fikaträff bör det nog bli, men jag kan tyvärr inte vara med denna gången. Är tillfälligtvis sörlänning... Kommer hem från Helsingborg först nästa vecka, men ni andra får ha så trevligt trots/tack vare (stryk det som inte önskas) det. Sköt er znyggt, pojkar! M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.