|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
hehe ok då jag får väl vara lite schysst :) Ac schnitzer runt om alla delar Ac schnitzer engine brace Coilovers H&R GruppeM avgas GruppeM kolfiber intake SSR Gt3 snart 15" brembos och GTR kolfiber huv men jag funderar på ett GTR paket istället :P får se vad som händer på den fronten. Mvh |
|
|
Anders: Lycka till med bilen när du tar ut den, den är värd varenda krrona ;) Mvh |
|
|
Blagge!!! Det känns faktiskt så, att betala mer för en nästan ny..Känns rätt. Z-POWER! |
|
|
Anders - lysande! :) Grattis!! |
|
|
Grattis! Du kommer inte att ångra dig. Underbar bil på alla sätt. MVH / Jacob |
|
| Grattis. | |
|
Grattis Anders, hoppas du blir nöjd! Börjar få ångest att jag inte hittar någon i min smak! :) |
|
|
Ett stort grattis Anders !!!!!! MVH: Jorma (Keijos kompis ) |
|
|
Jorma!! Jaså så du känner Keijo?? Får försöka övertala han att oxå köpa bmw.. :) Eller en SISU ;) Z-POWER! |
|
|
Får bilen 1a mars, de ska byta bagagelucka iom att den fula vingen ska bort. Tror ni man längtar eller?????? Z-POWER! |
|
| anders w: Förhoppningsvis är det ingen snö i göteborg då :) | |
|
Grattis! Vad blir det för 19"? /Johan Min bil: Länk |
|
|
Som jag planerar så blir det evolution 19" eller Breyton magic.. VAD TYCKER NI?? Z-POWER! |
|
|
Anders.W: HRE 840R eller BBS Le Mans är ju aldrig fel ;) Breyton har man sett ett tag nu, tröttnat lite. MVH / Jacob |
|
|
Håller med Jacob. I det billigare segmentet finns BBS CH. Passar ruskigt bra på M3 tycker jag. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Grattis. |
|
|
Johan99: Håller med, Challenge sitter riktigt bra. Synd att dom blivit så vanliga. MVH / Jacob |
|
|
Hre 840 r..de var snygga som tusan.. finns det bra kopior?? eller e det bara original som finns? Dyra?? Z-POWER! |
|
|
Jacob_M3: Japp tyvärr :( Anders: Finns vad jag vet bara i original. Styla bilen tar strax över 50000:- för dem + däck... /Johan Min bil: Länk |
|
|
dra åt ....va dyrt... har nog att betala försäkring mm nu.. får nog bli ett par evolutionfälgar i bra begagnat skick.. eller nåt som inte e alldeles för dyrt. Z-POWER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.