|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Låter som en drömbil i ordets rätta bemärkelse, Anders! :) Visst är väl kanske priset lite högt i förhållande till årsmodell, men om utrustning och färgkombination stämmer med det du vill ha så är det ju bara att slå till - finare ex lär du nog få svårt att hitta, tror jag. Lycka till! |
|
|
Jag har också tittat på den, det är mina hemtrakter. Vingen är fanimej det fulaste jag sett på en bmw. Den är garanterat inte en original clubsport vinge... Till mig sa försäljaren att bilen var importerad från tyskland till en norsk ägare och sedan till sverige... Lagren o pumpen Är bytt på denna bil. Skicket i övrigt bra. Mvh //Marcus |
|
|
f Livet börjar vid 9G... |
|
|
Är det inte lite märkligt att det har varit avställd sen 2003-10-30...? |
|
| Är det inte märkligt att en 59 årig gubbe verkar ha monterat dit en fast and the furious vinge på bilen? | |
|
Acey: De var precis vad jag tänkte :) Men de får ju byta ut bagagen helt enkelt. De är inga stora pengar i sammanhanget. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Han kanske tyckte att bilen behövde lite mer downforce och därför inte vågade köra mer än i 140 :o) |
|
|
Luckan byter de gratis.. Z-POWER! |
|
|
Det var den förra ägaren som satte dit vingen, han tyckte den var mkt snygg. Så JA! Det vare en 59 årig man med "fast and the furius" drömmar som hade den innan.. O varför den var avställd ett bra tag var för att han köpte mc o tyckte det var roligare.. Men som sagt, gillar jag inte vingen så byter de bagage lucka åt mig.. Ska iväg nu o titta på den.. gisssa om jag e nyfiken :) Anders Z-POWER! |
|
|
Bra Anders! Se bara till att luckan blir färgmatchad ordentligt då Titansilver är en av det svåraste av E46ans färger att matcha. Tro mig, jag har god erfarenhet av det. När du bestämt dig får du byta din signatur till ett M :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan... Byter nog sign snart till M igen! Angående färgskiftning så godkänner jag ej den minsta skildnad.. Hejs!!! Berättar senare hur det gick! Z-POWER! |
|
|
Ta en CSL lucka om du ändå ska byta ;) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Off topic blagge: Vad har du gjort för modifieringar med din bil? MVH / Jacob |
|
|
Om jag hade varit dig hade jag skambjudit på 03:an som han har till salu istället. Den har han haft så länge så du borde kunna få den för 440-450 (Den är uttagen -04). Några av de vildaste förare jag känner är 50+ och de gasar tills det rasar. Jag har väldigt svårt att köpa att en bil aldrig gått över 140. Angående skinnet - DET köper jag dock, för BMW-människor verkar vara fanatiker :) /Freppa |
|
|
Jag har bara haft kontakt med Lager/verkstad, och de ör mycket trevliga och tillmötesgående. Så av den anledningen kan jag rekommedera Autosalongen. "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
E nu hemkommer från Trollhättan efter en noggrann koll på bilen.. Förutom den fula bakspoilern som var taskigt ditmonterad så var bilen i ett så nära nyskick som e möjligt på en 01a. De byter hela bakluckan mot en ny så e det problemet borta åxå.. Den luktade tillomed ny inuti och allt kändes nytt! Jag tror att jag träffat rätt m3a. Känns underbart att kunna få möjlighet att köpa en sådan här sportvagn i detta skicket.. Så nu e det bara 19" fälgar kvar att inhandla, sen så e bilen komplett!!! Anders Z-POWER! |
|
| Ska man gratulera nu?? :) | |
|
Har ju inte fått den ännu.. 1a mars.. min z4a e insnöad så vi kan inte byta ännu :) Z-POWER! |
|
|
Jacob_M3 Ska posta lite bilder så fort den blir "färdig" :P Mvh |
|
|
blagge: Kom igen nu, ge oss lite information ;) MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.