|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Yugge |
Dragoklito : Har alltid respect för bilar som låter mer en både min M3 och min Alfa 156 GTA :)) |
|
CRHH// Tackar;) ------ Länk Länk |
|
|
misstog en F355 mot en 323F engång med 525:an... såg en röd bil med popuplysen i backspegeln... stampade fullt, det gjorde han bakom också... ja ni kan tänka er hur det hela slutade.. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Du vann för att hans bil skulle in på sin "varannan-vecka" service? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd: Oja alltid! Mugge har aldrig kännt sig så frånkörd i hela sitt liv.... :-( samtidigt lite små kul att ha blivit piskad av en Ferrari. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
WRC-bil. =) |
|
|
Bryr mig inte det minsta om jag blir frånåkt. Jag har så gott självförtroende att jag inte behöver identifiera mig med hjälp av min bil. Däremot kan det vara kul att mäta krafterna mot andra bilar ibland. Blir jag frånåkt kan jag skratta gott åt "nederlaget". Tyvärr verkar det som om vissa ser ett rejs som något personligt och att bli frånåkt är synonymt med att självförtroendet får sig en knäck. Dessa personer är det synd om. |
|
haimaul |
Försökte dra en Ferrari 308 GTS vid rödljuset när man kommer ner ur tunneln från Söderleden till Söder Mälarstrand, som är en nittiograders vänstersväng. Det gick inte så bra och det berodde inte enbart på att han hade innerspår. Men jag försökte tänka på att min bil eventuellt var dyrare än hans när den var ny! __ When in this charming car, this charming man... |
|
hehe... hos mig sa weeeee och så flög ngt förbi mig i en j*dra fart... det var duktigt bra tryck i den vagnen... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
weeee = ferrari motorljud (om det nu inte framgick) :-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Philly |
min 316 krossade allt BMW |
|
Med vinterbilen nu när det är halt så är jag glad om jag kommer iväg överhuvudtaget:) Mvh Kim |
|
|
kim750: Det är ju därför man har 1.8l-antispinn på vintern ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Säger som någon tidigare. Med vinterbilen så vågar jag mot ALLT. Bara det är snö ute. Riktig fyrhjulsdrift med diffbroms på bakaxeln och dubbdäck så sticker du ifrån skrämmande mycket med bara 136 hästar. På sommaren... Inget direkt heller. Kan vara kul att gasa lite emellanåt även om man blir ifrånåkt. |
|
nikkieb0y |
allt är ju inte vad det ser ut att vara. åkte jämt med en amazon upp till 130 en gång. men sen försvann han. |
|
Ingen respekt för någon, för jag har 6 mil till närmaste rödljus. :) |
|
| Jag har inte respekt för någon vid rödljuset, men däremot så händer det ju att man blir frånåkt då och då :-) Dock så brukar jag släppa innan jag kör ut ur körkortet | |
|
Den bil man inte ska försöka köra mot är en audi RS2. den dödar många vid rödlyset... Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Hehe ja en Ferrari är bra lik en Mazda :) Ang, fäste på vintern ska ni pröva en 740 Turbo med odubbat och ingen diff hehe.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
Robert V |
när min bimmer stannar jämnsides med era bilar då får ni hålla i era dörrar manuellt annars tappar ni dem ! knäcker vid syn. däremot min rödljusracebil Toya CarinaII 89:a ej trimmad men sliten (vinterbil), när jag får för mig att visa upp kåddlängd då håller inte mycket mot den ! ring mig så visar jag hur det går till när man opererar folk till könlöshet ! ... fråga Solna pålisen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.