|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Yugge |
Visst har man känt , fan vågar man , man är nog lite rädd att torska mot en skrotigt , bondetrimmad riskokare eller dess värre en volvo ! Är det bara jag som känner så eller :) |
|
Polisbilen! ------ Länk Länk |
|
|
Idag har det snöat hela dan i Uppsala. Försöker då alltid att ta pole-positon vid rödljuset om det är dubbla filer. Har inte torskat än så länge! /Anders ps. man är bra barnslig:-) ds. men kul är det! |
|
Yugge |
Visst är det jävligt roligt :)) |
|
Saab Turbo Volvo Turbo Japsare med Turbo Yugge: kör man en M3:a så har man väl inte respekt för någon? Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
Johan_Sun |
Den största motståndaren är nog polisen...för övrigt lär det vara ganska lugnt... Johan S |
| Fick stryk av en Trabant vid rödljuset i Berlin en gång med min 330. Men det berodde på förarmisstag och inte på bilen. Tysken blev säkert glad... | |
|
Ganska grovt misstag då... en trabis borde man kunna spöa, även om man backade med en 330... /Christofer |
|
|
Allt fyrhjulsdrivet denna tid på året... Speciellt Audis S:modeller! |
|
| EVO VIII | |
|
Ingen! Jag har förstånd nog att inte gasa mot snabbare bilar ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Inga alls. ///MVH Hasso Länk |
|
porsche carrera 4. |
|
|
Ja det är inge vidare roligt att köra mot 4WD vid rödljuset.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
nosen |
Som hasso skrev.. inga alls.. Jag ser det inte som någon tävling direkt utan som något spontant kul bara :) Ännu roligare är det om man kan snacka med personen efteråt med. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har vuxit ifrån dylika ting, därför har jag ingen respekt för någon bil.=Inga alls ///MVH Hasso Länk |
|
roligt att höra er snacka om rödljusrace:P där jag bor finns ju fär f.. inga rödljus:=) Alpina Power! |
|
|
Alpina B6 2.8: Du får ta och köra ren-race: Först fram till renen vinner...;) Sjöberg |
|
|
jo men det är ju synd på fronten bara. dom flyttar ju inte på sig:=) och man bromsar ju alltid sist! (halt) Alpina Power! |
|
|
"Grodans" 323:a var den snyggaste jag sett - tuff och sober i ett. |
|
| Jag älskar gasa! Tror jag inte blivit frånkörd än iaf! De roligaste var när en m3 e46 skulle köra från mig ;) å jag var ute å tästade dom nya däcken m/t ;) haa de var så skoj! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.