AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.209

Nya e90 bilder

Sida 1 av 2
wowwe
Inte så dum i verkligheten faktiskt. I nästa vecka så skall jag få se och provsitta den IIRL
Länk

wowwe:

bilen ser ganska liten ut när den står bredvid Porshen:))

Gillar jämförelsen mot den gamla(e46) i slutet av sidan som du länkade till.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Jag försöker och försöker att hitta nägot som är snyggare på nya E-90 jämfört med E-46 men det går inte den saknar helt och hållet attityd enligt min mening. Vet inte vad den påminner om allt från golf till nissan. Den går fetbort för mig men som sagt smaken är som baken.

mvh Korak
Tycker e90 ser helläcker ut! Betydligt spatiösare linjeföring än på e46 (som också är snudd på ofattbart lyckad)! Det enda jag stör mig på baken är att modellbeteckningen sitter för "nära mitten" på bakluckan, den ser lite malplacerad ut på något sätt. Tur att den går att beställa utan modellbeteckning...!

Frontet har i min mening det rätta stuket. Ser aggressiv ut och "underbettet" är som pricken över i. Och "Arktis"-lacken i kombination med "Stjärneker 161" som på bilden är klockrent!

MVH.
visst är bilen snygg men snälla kunde dem inte ha gjort snyggare baklampor
Nu kan man "bygga" E90 på BMW GB:s hemsida Länk byta färg, fälgar, klädslar, interiörlister mm

Mvh.
wowwe
det har man kunnat länge på Schweiz och Österrike

32
1
323Rigge
323ci-00
vet inte vad jag tycker riktigt... kanske e en vanesak
bf
305
bfg
M3 SMG -02
Tycker det ser bättre och bättre ut. Köpte precis senaste CAR tidningen (världens bästa bil tidning!) med en genomgående test av 330 och en jämförelse test mellan 320d och Audi A4, Jag X-type, och Merca C-klass, där det fanns många riktigt schyssta bilder.

Det jag väntar på är 1) M-sport paket och 2) kupén. De tror jag kommer blir riktigt riktigt lyckade!

/bfg
Ge
639
George.K
330ci - 02
Det kommer nog vara som 5-serien, kommer ta en liten tid o vänja sig.

Men, bakpartiet på bilen, bland det fulaste jag någonsin har sett, otroligt fult.

I fram ser den mycket bra ut
Senaste numret av Teknikens Värld damp just ner i brevinkastet. Förutom en provkörning av nya 3-serien, full av lovord, fanns även högintressanta spionbilder på i princip omaskerade E90 Touring & Coupé.

Ser som sagt otroligt bra ut, Coupén påminner väldigt starkt om 6-serien.

Dessutom påstods i texten att en turboladdad rak sexa för närvarande vintertestas i norra Sverige! Så den beryktade 330 Turbon kanske ändå blir av! :)

MVH.
Fick inbjudan idag för provkörning i början av mars, ska bli kul :-) I övrigt så tror/hoppas jag att både kombin och coupén kommer bli snyggare tack vare ett annorlunda bakparti.
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Idag såg jag en München-registrerad E90 faktiskt, på väg söderut från Värmland. Typiskt att man inte hade kameran då.
Den ser bra ut! Bilen jag såg var lite maskerad runt stötfångarna fram och bak samt längst ned på sidorna och den hade två grova blanka utblås till vänster och ganska rejäla hjul.
Undrar vilken maskin som döljde sig under huven?

-M5 E34 Limousine register Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Förmodligen 330i?

Konstigt att den är maskerad iof.

Gillar inte riktigt bakpartiet...

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
Zafiro
Nya trean lär finnas på mässan i malmö i mars. Jag vet att den går att beskåda på en mässa i holland iallfall.
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Halvsnygg, man vänjer sig kanske...

Ska man skaffa sig en M5:a eller 540...? :-/
Både E90 och nya M5:an finns visst i hos BMW Sverige i Solna. Jag känner en som jobbar där och enligt honom finns det både 3-seriebilar och en M5:a i "hemliga garaget" i källaren!

Mvh.
wowwe
Det är sant bmw-chrille :)

Det lär väll vara fullt med bulor på dörrarna sedan eftersom det saknas lister på dem?
Var förbi i Luleå idag och råkade köra förbi Englunds bil, gissa vad jag såg?
-Mmm. Just det. 2 st nya treor, och dom är såååååå vackra. Ser mycket mycket bättre ut i verkligheten än vad dom gör på bild.
En 320 och en 320d stod vackert parkerade utanför bilhallen. Vilka skapelser. Så vacka. Väckte ett mycket stort ha begär.

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.