|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nån som har erfarenhet av Autohaus i Lund? E väldigt intresserad av deras M3 E46 3800 mil som de har där. Kanske tillomed nån här som sett bilen??? Tacksam för svar! Z-POWER! | |
|
Är det inte Autohaus i Löddeköpinge du menar?? ( dock med 046 nummer men i Kävlinge kommun..) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
046 - 32 42 60 e deras nr Tellus gatan i lund enligt Eniro! Z-POWER! |
|
| Har varit i tittat på bilen. Den ser ok ut men har varit krockad på vänster sida. Ny fram o bak skärm + dörr. Ojud från vänster sido ruta när du kör. O INGEN Service bok. Kollade med BMW senaste garanti jobb i Tyskland på bilen var 02032002 o då hade bilen gått 3500 mil. O idag 3800 mil. | |
|
Tellusgatan ligger nästan parallelt med E22an(Nära Gastelyckans industriområde), Märkligt att man missat denna bilfirman. Är den väldigt nyöppnad? Jag tycker att hemsidan inte ser allt för seriös ut, samt att de anger en hotmail adress som enda email...... Deras Tfn nummer existerar inte enligt Eniro. Detta kan givetvis ha sin förklaring i att firman e väldigt nyöppnad. Länk Jag har inte varit där, så jag kan inte uttala mig om om firman verkar seriös eller inte. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kontaktinformation: Auto-Haus AB Tellusgatan 13 224 57 Lund Tlf: +46 (0) 46 32 42 60 Fax: +46 (0) 46 32 42 85 Mobil: +46 (0) 70 649 47 47 E-mail: salg@Auto-Haus.se Jag hittade den mailen till företaget.Om bilen vet jag tyvärr inget. |
|
|
Ekan: Jag såg det du på hemsidan. Men här: Länk Anges en homail adress. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan: Ah ok, hm verkar ju jävligt märkligt. Borde ju ligga i en bilfirmans intresse att fixa informationen om sin firma så fort som möjligt. Om dom nu skaffar en riktigt mail så borde dom ju vilja ändra mailen på annonserna så snabbt som möjligtl. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
kolla högst upp på hemsidan ni länkar till, där står det kleemann. vad är det för firma? 3500 mil på ett (drygt?) år och sedan 300 mil på 3 år känns väl hyfsat orealistiskt. mvh Johan |
|
Ingen servicebok???? Ja då går den ju fetbort!!! Kalle!!! Jag tycker det luktar lite katt??? Eller vad fick du för intryck? Anders Z-POWER! |
|
|
Wendtan: Den ligger vinkelrätt mot E22 ( men paralellt med Dalby vägen...) *S* Firman känns ju lite märklig med telefonnummer som inte hittas på Eniro och hotmail etc etc och som Johan påpekar: vem/vad är Kleeman?? och varför står det på "halvdanska" på sina ställen på hemsidan?? ("rente" och adressen "Salgs"....) Men man får väl dit och flukta lite och bilda sig en uppfattning om dom Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Har kollat upp den i Tyskland. Har kollat i briefet på fd ägare men kan inte få tag i honom. Tydligen har bilen varit avställd i två år i Tyskland. Förmodligen pga skadan, som den haft. Den e köpt från en firma som köper skadade bilar o sen gör vid dom. Vet ej ang milen den ser fin ut i skinn mm. |
|
735 |
Håller med föregående om miltalet... Och något som skulle stärka detta är ratten och stolarna som ser mer lovligt slitna ut efter 3800 mil. Han/hon måste haft väldigt mycket ringar/handskar på sig för att åstadkomma den ratten;-) |
| Bilen e kollad på bmw ang milen.Och det ska stämma. Men snackade med en på Bmw i Malmö, o han sa att BMW inte kunde garantera att milen stämde fast att dom kollat den. Så det känns lite osäkert. | |
|
Men e det nån som med säkerhet vet att s boken e borta? Anders Z-POWER! |
|
|
Varför det står lite på danska e pga att han e dansk som har firman! Z-POWER! |
|
|
Anders.W: Det finns andra M3 med bättre historik ute på marknaden, för mig tog det väldigt länge innan jag fann min. |
|
| Jag vet att service boken e borta. Har själv varit o tittat o provkört bilen. Tyvärr e det så, annars hade den ståt i mitt garage nu :) | |
stefannorr |
Tur de inte fanns servicebok då,för risken hade väl varit stor att den varit fejkad,typ samma stämplar från samma verkstad med samma signatur....för att va något så när säker på att en bil inte är skruvad idag så får man nog kolla milen hos BMW,sen även verifiera stämplarna på service med verkstan som servat den. |
|
Jag har oxå varit och testat bilen samt gått igenom den rätt ordentligt. Har någon frågor om den så är ni välkommna att maila mig. en äkta familjegocart men detta ex hade väl en del frågetecken..... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Bilen e inte intressant för mig längre. Tack J för att du tog dig tid att kolla upp bilen åt mig. Anders Z-POWER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.