|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
Två sista alternativen är väldigt lockande. Fast kanske en 535d, och låta överskottet från bensinkontot flyttas över på Maseratin.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| har det blivit något köp än?? | |
| har det blivit något köp än?? | |
|
För min del hade det blivit någon gammal jänkare typ: Charger eller Cuda -70 Impala SS -65 Belair Sportcoupe -57 Det hade inte blivit någon ny bil i allafall. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
E30 Sport Evo till att börja med, vad kan man få en sån för? 200 tusen+? Utöver det skulle en Skyline R34 GT-R vara rätt coolt. På vintern skulle jag cykla. |
|
|
En av elva byggda Eleanor till nyinspelningen av "Gone in 60sec" finns till salu för ca 700k :P |
|
| personligen så hade ja köpt en ferrari 355 eller m3 csl... eller så hade ja köpt en z4 eller 330 ci med m-paket o sparat pengarna som blev över samt lite mer pengar o köpt en lamborghini diablo eller nyare ferrari :D | |
|
Begagnad: Porsche 997 Carerra Ny: Porsche Cayman S //Stenback |
|
|
De Tomaso Pantera GTS/GT5... inget snack om den saken... BMW.... We brake for nobody... |
|
|
Skulle man få en M3 CSL för de pengarna så blir det ju utan tvekan en sån. Ska man ha en bil med nypris för 700 000:- så hade väl en...BMW 550i med m-paket och manuell varit trevlig. Men allra trevligast vore nog att lägga de på en Z4 M coupe! Tur att man slipper dessa bekymmer med vad man ska välja i denna prisklass! |
|
|
me lite till pengar så hade jag nog funderat på en sån här Länk porshce 997 i gul färg...mmmmmm mums mums |
|
|
996 carrera cab! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.