|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| *skrattar högt*... jaja.. de är så det går till... ok !! skulle de inträffa så har nån gjort sig skyldig till förfalskning = anmälningbart.. | |
Juhas 530i |
Det enklaste vore väl att helt enkelt glömma den där beemern...annars känner jag en finsk sigenare som förutom hästhandel även håller på med bilar...om du nu definitivt måste åka 140 mil för att köpa en skruvad import bmw blir det väl billigare att ta en tur till Italien...näj, handla inte hos denna firma! |
|
ja , de har jag ju redan sagt att någon affär med den snubben blir det inte .... det räcker med vad jag har hört här för att göra bedömningen att jag förmodligen blir lurad... Men för den sakens skull så är jag ju nyfiken på om det går att se om bilen ifråga är manipulerad. |
|
|
Jacob_M3: Hahaha...synd att ni inte fick en bra bild på den där karln då ni berättade om annonserna....det skulle man ju kunna betala för att se...tycker väldigt synd om dessa stackars människor som trott dom gjort ett "klipp" på sin fina bil hos honom. Inte för att jag tror jag skulle handla en bil från en sån här bakgårdsfirma men skulle nog utan speciellt dåligt samvete med stor sannolikhet gjort mig olycklig om det uppenbarade sig att ja blivit blåst köp på ett bilköp av en som denna...spelar ingen roll hur långt det vore att åka! faan, man blir så förbannad på sånna här idioter!! /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.