|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon på forumet som behöver ett jobb? Länk | |
|
Sök jobbet och bli min kollega! /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Det lät intressant fram tills du skrev det där Masten. ;-) Verkar som de har svårt att få tag på personal, de har väl annonserat rätt länge nu ? |
|
| Vill minnas att jag la in samma länk för ca:3mån men nu kan jag inte hitta den på forumet längre? | |
| Dåligt betalt kanske? :o) | |
|
ingen vågar söka kanske?? "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
jobbar du där masten?? mvh evers |
|
|
evers: Japp. Inte som säljare men som kundvärd på helger och ibland även på vardagar. /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Vad gör en kundvärd? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
De ser till att kunderna har det bra och hjälper dem med att få ta på rätt person / information och så.... Vi fick kaffe och bullar av kundvärden under tiden vi väntade på att säljaren skulle bli ledig (när vi köpte vår förra Mercedes). Senast när vi köpte e39an så fick vi kaffe och bullar medan de gjorde ordning bilen för leverans.... man är således tvungen att köpa bil för att få kaffe på BMW ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Har iofs druckit många koppar kaffe hos BMW utan att köpa en bil ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Mugge: Nja, den beskrivningen stämmer inte riktigt in på mina arbetsuppgifter. Jag är i princip en säljare med skillnaden att jag inte får skriva kontrakt samt att säljarlönen är betydligt högre än min :) /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Masten, med andra ord så kan man inte räkna med kaffe om man kommer och hälsar på dig på jobbet ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge, Jodå. Sist jag var där i ett ärende, förra veckan, blev jag erbjuden kaffe av receptionisten medans jag väntade - dock tackade jag nej då jag inte dricker kaffe:) |
|
|
Visste väll att dom var snåla på BMW i solna ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kanske ska slänga iväg en ansökan. Fick reda på idag att man står med på "förhandlingslistan" på mitt jobb. :-( /Larsa |
|
|
Mugge: Jodå, klart jag bjuder på kaffe! Titta förbi när du ändå är här uppe för att köra gokart 27/2 ;) Larsa: Go for it! /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
| Vad ligger en säljarlön på egentligen (inklusive snittprovision)? | |
|
Stente, Masten arbetar för en kopp kaffe, och säljarlönen borde vara betydligt högre, kanske hela tre koppar kaffe ? :) |
|
|
Stente: Jag vet faktiskt inte vad säljarnas löner ligger på. Betydligt mer än tre koppar kaffe iaf :) /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
En bilförsäljares grundlön brukar vara väldigt dålig. Sen beror de ju på ålder å antal år i erfarenhet. Känner ett par bilförsäljare,och kan säga att skulle du inte lyckas sälja nån bil på en månad så blir de tungt,men de händer ju aldrig som tur.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.