|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| konstigt att han till och med photoshopat in så den är skitig på bilden... | |
| Jacob_M3: T ex genom att sidabackspegeln ser konstigt uppböjd ut, kan det vara Photoshop? | |
|
don-salvatore: Ytterspeglarna kan han ju själv tryckt upp. Dessutom sitter den i samma läge som om man har elektriskt infällbara ytterspeglar. MVH / Jacob |
|
|
Photoshop,, bilen är för liten,, En så mycket förlängd bil som knappt är längre än "Golfen" som står brevid. Sen får jag inte ihop perspektivet på bakdelen, flaket, bågen mm. men rätt kul trots allt. Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
Det är väl knappast en Golf som står bakom. Tycker det ser ut som en Toureg och den är ju aningen större än en Golf. ___ BMWCS #5157 |
|
| Det är en touareg som står bakom. | |
|
Det jag menar är att pick-upen ser ut att vara i fel skala, är jag nog tydlig nu då. " Jag vet att det är en Touareg, det är väl samma skräp som en "Golf" Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
Beemer_Linkan |
Dom som inte ser att det är photoshop måste vara blinda ! |
| Varför är det rimfrost på taket och inte på bågarna och "bakluckan"? Snyggt Photoshoppat mao. | |
| hmm pratade med en bildredigerare och han sa att bilden är nog äkta,han kollade in pixlarna o dom verkade stämma etc..men men även den bästa kan ha fel :] | |
|
Denne "f48koenig" har flere bilder med "ekstrem-customizing" av biler på samvittigheten...se mer på Länk :-) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Ja det va mycket Plastic padding på en gång , Urk! Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
Helgrym, sån skulle man ha i firman ,diesel eller ej. |
|
| Länk här är en till pickup tror inte det är photoshop | |
|
Vad kom man fram till egentligen? är det ruskigt snygg photoshop eller finns bilen faktiskt? Hittade en bild av den igen på en annan sida.. Länk Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Hej. Skulle inte bilen vara längre än vad som verkar på bilden om den förlängd och har en pickup bakände? Verkar ju inte vara mycket längre än bilen bakom(AUDI?) |
|
| Bilden är photoshoppad och det är fortfarande en VW Touareg som står bredvid. :) | |
|
det här är ingen styling utan m3 gtr som bmw var tvungna att bygga för att kunna tävla med m3 gtr banversion... Länk Länk finns inte i många ex |
|
| Photoshop garanterat | |
| Länk Denna tillhör Sultanen av Brunei, finns bara i ett ex har jag för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.